TuneIn senaste stationer

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
zimpan
Teslaägare
Inlägg: 75
Blev medlem: 30 aug 2021 22:17
Ort: Åkersberga

TuneIn senaste stationer

Inlägg av zimpan »

TuneIn är suveränt med alla dess tusentals radiostationer. Men vid "Recent" ska väl de senaste lyssnade stationerna visas men där visas stationer som jag aldrig har lyssnat på, och inte de stationer jag lyssnar på mest. TuneIn support kunde inte hjälpa, de hänvisade till Tesla. Någon annan som har samma problem eller kanske till och med en lösning?
TM3 LR -21 MIC
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11554
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: TuneIn senaste stationer

Inlägg av martinot »

zimpan skrev:
TuneIn är suveränt med alla dess tusentals radiostationer. Men vid "Recent" ska väl de senaste lyssnade stationerna visas men där visas stationer som jag aldrig har lyssnat på, och inte de stationer jag lyssnar på mest. TuneIn support kunde inte hjälpa, de hänvisade till Tesla. Någon annan som har samma problem eller kanske till och med en lösning?
Prova att logga av och på i TuneIn.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
zimpan
Teslaägare
Inlägg: 75
Blev medlem: 30 aug 2021 22:17
Ort: Åkersberga

Re: TuneIn senaste stationer

Inlägg av zimpan »

martinot skrev:
zimpan skrev:
TuneIn är suveränt med alla dess tusentals radiostationer. Men vid "Recent" ska väl de senaste lyssnade stationerna visas men där visas stationer som jag aldrig har lyssnat på, och inte de stationer jag lyssnar på mest. TuneIn support kunde inte hjälpa, de hänvisade till Tesla. Någon annan som har samma problem eller kanske till och med en lösning?
Prova att logga av och på i TuneIn.
Det var det första jag provade utan att det hjälpte.
TM3 LR -21 MIC
Skriv svar