Gift of appreciation

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Inlägg: 6065
Blev medlem: 31 okt 2015 11:30
Ort: Värnamo
Kontakt:

Re: Gift of appreciation

Inlägg av e5m1r »

peken skrev:
IMG_8514.jpg
Blev inte så nöjd med min första inramning (bild saknas). Gjorde om, blev bättre :D Nu ska man bara hitta en lämplig plats att hänga den, en plats som godkänns av frun. Vardagsrummet var visst a big NO.
Garaget ?
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
peken
Teslaägare
Inlägg: 292
Blev medlem: 12 feb 2016 15:22
Ort: Vännäsby

Re: Gift of appreciation

Inlägg av peken »

Hon föreslog garaget, eller på övervåningen. Men jag vill ju ha den på en plats så jag ser den dagligen. Fick hänga den i hallen till att börja med. Jag sa att den dagen min model 3 står i garaget så hänger jag ut tavlan där också. En deal hon köpte Snäll och förstående fru man har ändå.
Model 3 LR AWD, Pearl White, Svart interiör, 19" s-däck, 18" v-däck, dragkrok. Uthämtad 18/12-2019
Användarvisningsbild
mati
elbilist
Inlägg: 17037
Blev medlem: 22 mar 2016 10:08
Ort: Götene

Re: Gift of appreciation

Inlägg av mati »

peken skrev:
Hon föreslog garaget, eller på övervåningen. Men jag vill ju ha den på en plats så jag ser den dagligen. Fick hänga den i hallen till att börja med. Jag sa att den dagen min model 3 står i garaget så hänger jag ut tavlan där också. En deal hon köpte BildBild Snäll och förstående fru man har ändå.
Ja du, här hemma var det hon som ville rama in bilden och hänga upp den på väggen. Så kan det också bli. :mrgreen:
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Användarvisningsbild
lator
Teslaägare
Inlägg: 4193
Blev medlem: 05 mar 2014 22:37
Ort: Östersund/Vila Franca do Campo, Azores.

Re: Gift of appreciation

Inlägg av lator »

peken skrev:
IMG_8514.jpg
Blev inte så nöjd med min första inramning (bild saknas). Gjorde om, blev bättre :D Nu ska man bara hitta en lämplig plats att hänga den, en plats som godkänns av frun. Vardagsrummet var visst a big NO.
Känner igen det där... Jag ville hänga upp min 250-racer från Road Racing tiden på väggen i vardagsrummet men det blev också NEJ! ;)
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 8-)
Användarvisningsbild
NiklasTesla
Teslaägare
Inlägg: 2412
Blev medlem: 07 okt 2016 22:07
Referralkod: ts.la/niklas60543

Re: Gift of appreciation

Inlägg av NiklasTesla »

;) Vill inte vara sådan, men... Fick också en i slutet av september & jag reserverade min Model 3 i Maj.
DSC_0539.jpg
Skriv svar