Moderator: Redaktion
rymdaelg skrev:Är nöjd med mitt pris från IF; 311kr/mån halvförsäkring med obegränsad körsträcka, dvs. 3732kr/år. Modell 3 LR AWD. Har kört länge utan skador och bor långt ute på landet, men kör många mil årligen både privat och på jobbet. Var rädd att detta skulle bli dealbreakern för 3an, men det är faktiskt en del billigare än vad jag fick betala för min Zoe förut.
icimasa skrev:Vad är det för effekt på en M3 SR plus?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nico skrev:rymdaelg skrev:Är nöjd med mitt pris från IF; 311kr/mån halvförsäkring med obegränsad körsträcka, dvs. 3732kr/år. Modell 3 LR AWD. Har kört länge utan skador och bor långt ute på landet, men kör många mil årligen både privat och på jobbet. Var rädd att detta skulle bli dealbreakern för 3an, men det är faktiskt en del billigare än vad jag fick betala för min Zoe förut.
Grymt! Fick också vettigt pris hos if när jag kollade regnummer och jag bor i göteborg, förresten, tänkte kolla om du visste hur det är med självrisken om man behöver byta glastaket hos if? Funderar på om man bör skaffa en tillägsförsäkring
pinussen skrev:Nån som fått erbjudande på SR+ från TH om förlängning? idag är det 14 dagar sen jag hämtade ut men inte fått nått av dom. Blir nog IF senare idag om det inte kommer med posten.
Skickat från min moto x4 via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: adsa, dell, Henrik_O, Merlin, pejvic, uncle_bob, wilfried och 12 gäster