är försäkrad med address "Norrlands Hawaii" (Alnö), alltså i höjd mitt i Svea Rike

Mvh, Peter
Moderator: Redaktion
snowtroll skrev:Har TH Tesla försäkring och den ligger nu på andra året på 6 472kr för Halv (utan den rabatt bonus man fick första året).
är försäkrad med address "Norrlands Hawaii" (Alnö), alltså i höjd mitt i Svea Rike![]()
Mvh, Peter
TeslaM3 skrev:snowtroll skrev:Har TH Tesla försäkring och den ligger nu på andra året på 6 472kr för Halv (utan den rabatt bonus man fick första året).
är försäkrad med address "Norrlands Hawaii" (Alnö), alltså i höjd mitt i Svea Rike![]()
Mvh, Peter
Märkligt detta. Har också kollat runt och premierna är rätt höga överlag, främst med argumentet att de är dyra att laga men kollar man i tråden är det främst geografisk placering som styr premien.
Ioannis skrev:Jag har själv valt att teckna IFs "stor bilförsäkring" för min M3, för 6251 kr per halvår. Bor i centrala Stockholm.
loftux skrev:Ioannis skrev:Jag har själv valt att teckna IFs "stor bilförsäkring" för min M3, för 6251 kr per halvår. Bor i centrala Stockholm.
Företag? Har du med Hyrbil Extra? Fick just offert från IF, 6924 utan hyrbil extra, 7932 med. Dvs 15864 per år, vilket är billigare än TH 16918.
Centrala Stockholm känns som det borde kosta mer än Nacka.
Black skrev:Har TH idag för ca 7800 inkl <24år.
Tänkte byta till watercircles men det blir nästan samma 7400 inkl superbil som ska sänka sj risken rejält men glömt vilka moment det var. Någon kanske som har mer koll på vad superbil innebär? De andra har sjuka premier och jag bor ändå i småstad (skaraborg)...
Användare som besöker denna kategori: Breeze, Code, Gustafsson, hencjo, martinot, Max166, Nicolase och 17 gäster