Fick inbjudan. Lite kort varsel att flyga t USA dock.
Går ej att överlåta???
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
(för tidningen Elbilen i Sverige räkning, så jag är begränsad i hur mycket jag får skriva om det i min blogg)
Sas inget om forumet dock
Får du ha gäst med dig?
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Fick inbjudan. Lite kort varsel att flyga t USA dock.
Går ej att överlåta???
Tyvärr inte.
Såg det, men kanske jag kan vara Tibors fotograf eller ljudtekniker
Jag fick inbjudan strax efter kl 8 i morse. Jag skickade in ansökan 09.45 och 09.50 fick jag bekräftelse att jag har fått plats.
Fanns SAS poängbiljetter kvar till LAX med utmärka flygtider, så kostnaden för flyget hamnar på ca 400 kr t/r.
Nån mer från klubben som ska åka?
Teslaägare sedan 2014. Ägt S, 3, X, Y. Nuvarande bilar:
2021 Tesla Y LR White
2022 Tesla Y LR Quicksilver
2023 Lotus Eletre
Jag fick inbjudan strax efter kl 8 i morse. Jag skickade in ansökan 09.45 och 09.50 fick jag bekräftelse att jag har fått plats.
Fanns SAS poängbiljetter kvar till LAX med utmärka flygtider, så kostnaden för flyget hamnar på ca 400 kr t/r.
Nån mer från klubben som ska åka?
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Än så länge har det som vanligt handlat Teslas produkter och resa hit. Roadster, S, 3, X, nya Roadster och Semi är uppe på scen. EM pratar nu om Teslas fabriker