Inbjudan till Tesla Owner Orientering redan nu!?

Här diskuterar vi om Tesla Model Y

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare
Inlägg: 11844
Blev medlem: 10 apr 2015 09:23

Re: Inbjudan till Tesla Owner Orientering redan nu!?

Inlägg av HelectriC »

hooked skrev:
HelectriC skrev:
Det är alltså den sedvanliga demonstrationen man får när man köper en bil och ska hämta den? Skillnaden här är alltså att man behöver besöka säljaren en extra gång innan själva leveransen? Smart av Tesla att spara tid åt sig själva, men personligen hade jag inte önskat lägga tid på ett extra besök. När jag hämtar en bil, så får dom banne mig förklara det som ska förklaras på plats utan att jag ska behöva planera in ett möte med de innan själva leveransen :shock:
Nu låter du som en grinig gammal gubbe :D

Det är väl bra att sådana här evenemang erbjuds för de som är nyfikna och vill vara ute i god tid. Ingen tvingar en att gå!
Ja absolut! Jag fick bara intrycket av att det var en ersättning till den överlämning man får när man hämtar en ny bil, men det kanske bara är en extra presentation och den vanliga överlämningen inkl frågor och förklaringar fortfarande finns där? I så fall har jag missförstått, sorry!
Porsche Taycan CT-22/Model 3-24
Tidigare elbilar: BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
taliz
Teslaägare
Inlägg: 14495
Blev medlem: 16 nov 2014 12:04

Re: Inbjudan till Tesla Owner Orientering redan nu!?

Inlägg av taliz »

Antagligen har dom fått feedback att överlämningarna går för snabbt för vissa. Därför detta.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas

Perfect is the enemy of good.

Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Användarvisningsbild
Marsa
Teslaägare
Inlägg: 84
Blev medlem: 02 dec 2019 08:34

Re: Inbjudan till Tesla Owner Orientering redan nu!?

Inlägg av Marsa »

Var på eventet i Mall of Scandinavia ikväll.

Som väntat ingen som helst info om model Y.

Lite allmän info om Tesla, och om hur det är att äga en. Sedan frågestund med säljarna.

Lite småtrevligt, men ingen information man inte redan visste.

Det bjöds på tiltugg, och eventet var välbesökt.
Skoda Citigoe iV
Hyundai Ioniq 5 RWD Advance
Tesla Model Y
Hyundai Kona Electric
AvBokat Skoda Enyaq
Skriv svar