Fixa till fronten på Model Y

Här diskuterar vi om Tesla Model Y

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
GreenMachine
Teslaägare
Inlägg: 838
Blev medlem: 10 jun 2019 13:11

Re: Fixa till fronten på Model Y

Inlägg av GreenMachine »

markuswesterberg skrev:
Ni som kan dekaler och sånt, hade man kunnat fixa till fronten och ta bort emblemet på Model Y så den såg ut såhär typ istället?
Tesla-Model-Y-front-correction.jpg
Alltså istället för såhär:
Tesla-Model-Y-front.jpg
(Sorry for dåligt handlag med photoshop men ni som kan får gärna göra detta bättre.)

Skulle alltså önska få till en "fejk"-nos à la Model X/S typ. Hade egentligen gjort sig bra även på M3 tror jag. Går detta att göra på riktigt?
Tack för den! Insåg just hur mycket snyggare jag tycker att min X är i jämförelse med en Y. :D
Användarvisningsbild
markuswesterberg
Teslaägare
Inlägg: 478
Blev medlem: 08 mar 2019 09:06

Re: Fixa till fronten på Model Y

Inlägg av markuswesterberg »

Någon med mycket tid och med möjlighet att rendera detta i 3D för både M3 och MY...? :)

Tror att vissa faktiskt väljer MS framför M3 och MX framför MY pga utseendet på just fronten. Om man kan skapa en enkel dekal eller en plastdetalj som går att montera enkelt för att "snygga till" fronten på de billigare modellerna så tror jag att vissa hade gjort det.

Hade varit kul att se i 3D iaf!
Användarvisningsbild
markuswesterberg
Teslaägare
Inlägg: 478
Blev medlem: 08 mar 2019 09:06

Re: Fixa till fronten på Model Y

Inlägg av markuswesterberg »

markuswesterberg skrev:
Någon med mycket tid och med möjlighet att rendera detta i 3D för både M3 och MY...? :)

Tror att vissa faktiskt väljer MS framför M3 och MX framför MY pga utseendet på just fronten. Om man kan skapa en enkel dekal eller en plastdetalj som går att montera enkelt för att "snygga till" fronten på de billigare modellerna så tror jag att vissa hade gjort det.

Hade varit kul att se i 3D iaf!
Pretty please...:D (Måste ju finnas massor med grymma 3D-modellerare som sitter hemma och rullar tummarna nu ju!)
Skriv svar