Berätta i vilket län eller storstad du bor så vi kan skaffa oss en uppfattning över spridningen av beställningar i Sverige!
Har du inte beställt rösta inte! Klicka bara på "Visa resultat"
Moderator: Redaktion
Svenssons skrev:Glad att vi fått Cybertruck i index nu.
Själv sitter jag i Kalmar och inser att det kommer att vara problem att parkera en bil som är nästan 6 meter lång när man är i stad. Jag lär nog också ha problem med vissa garage. Har varit varning om max 1,8 meter i ett par garage som jag parkerat i nyligen och då kommer det bli problem med Cybertrycken.
Här hemma och i skogen lär den dock passa perfekt. Parkeringsplattan är 4*8 meter så den räcker.
Bjelke skrev:Mäh, måste man beställa en bil för att få vara med på en omröstning?!? Diskriminering!![]()
Jag vill också vara med ju
LarsL skrev:Svenssons skrev:Glad att vi fått Cybertruck i index nu.
Själv sitter jag i Kalmar och inser att det kommer att vara problem att parkera en bil som är nästan 6 meter lång när man är i stad. Jag lär nog också ha problem med vissa garage. Har varit varning om max 1,8 meter i ett par garage som jag parkerat i nyligen och då kommer det bli problem med Cybertrycken.
Här hemma och i skogen lär den dock passa perfekt. Parkeringsplattan är 4*8 meter så den räcker.
Bilen breddar ju själv efter att du kört in några gånger.
LarsL skrev:Svenssons skrev:Glad att vi fått Cybertruck i index nu.
Bilen breddar ju själv efter att du kört in några gånger.
granlundii skrev:Flest röster på Stockholm hittills. Bra stadsbil månne
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster