Jo den var rätt buggig på motorväg. Visserligen inga Inbromsningar på avfarter. Men desto fler vid broar svarta fläckar osv. Ofta helt utan bilar i syne för min del.
Skickat från min EVR-TL00 via Tapatalk
Beställd MYP
Tesla Model 3 SR RWD HW3
Zero FXS, Elmotorcykel 7,2kWh
City slicker Elmoped, 1,8kWh
Tesla Model 3 LR AWD FSD HW2,5 såld
Super soco TS 1200R, Elmoped 3,2kWh
Tesla Model S85,3~fasladdning såld
BMW i3 REX, 1~fasladdning såld
Think såld
Enligt Elon så kommer Tesla att släppa första betan av FSD på tisdag nästa vecka. Det blir väldigt intressant att se. Även om det bara släpps till en väldigt begränsad grupp så kommer det troligtvis snabbt att läcka ut information om hur den fungerar.
Enligt Elon så kommer Tesla att släppa första betan av FSD på tisdag nästa vecka. Det blir väldigt intressant att se. Även om det bara släpps till en väldigt begränsad grupp så kommer det troligtvis snabbt att läcka ut information om hur den fungerar.
Ja precis, eftersom dom dessutom skriver om mjukvara och motorn: https://www.notateslaapp.com/software-u ... ease-notes
"Your car's range has increased with new software that improves the efficiency of the motors and the climate control system."
Så finns det ju förhoppningar om att det gäller fler modeller, iaf Raven och framåt, men som sagt, långskott.
2020.40.4 någon som tycker att bilen blivit snålare?
Idag åkte jag en sträcka mellan Örbyhus o uppsala som jag kör typ varje dag.. normalt ca 15% brukar det dra. Men nu när jag laddade ner 40.4 så drog det bara 13% med exakt samma förutsättningar.
Är det känt ännu om hela eller delar av effektivitet och prestandaförbättringarna kommer till befintliga TM3? Det jag har förstått hittills är att befintliga MY har fått effektivitetshöjning via OTA samt att TeslaBjörn anser att prestandahöjningen kom för cirka ett år sedan och att man först nu höjt siffran på pappret.
Ett annat alternativ är att faktiskt radera inlägget. Det går så länge det är det senaste inlägget. Så i och med att jag berättar det så går det inte längre...
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Elon skriver på twitter att FSD Beta rullas ut nu...
Och FSD imponerar!
Tesla’s Full Self-Driving suite is poised for a wide-release by the end of 2020 to all drivers who purchased the capability, Elon Musk said, during its Q3 Earnings Call.
Elon skriver på twitter att FSD Beta rullas ut nu...
Och FSD imponerar!
Tesla’s Full Self-Driving suite is poised for a wide-release by the end of 2020 to all drivers who purchased the capability, Elon Musk said, during its Q3 Earnings Call.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---