Jag har frågat om den flera gånger och väntar med stor spänning på den.

Moderator: Redaktion
Vertikal integrationbat skrev:I Kina skulle jag hävda det är betydligt mindre problem än de flesta ställen i världen nu. Relativt mycket business-as-usual igen för de flesta fabriker. En del har tappat lite mer personal efter kinesiska nyåret än vanligt men de har börjat komma ikapp.
Min kompanjon bör ha börjat med att gå ut med info till alla intresserade!lukasf skrev:Man blir ju nyfiken på er produkt nu när det kommit ännu en HUD från Kina, denna gång specifikt för Model 3: https://www.hautopart.com/product/model ... p-display/
Hur står den sig mot vad ni tänkt erbjuda?
och sedanDe menar att man ABSOLUT inte ska sätta in en sådan produkt med den lösningen i sin bil - krockar man så kan det gå illa.
Jag antar att du inte provat att krocka med den?den här är inkapslad i en liten kåpa som sitter tryggt på brädan och jag har nu provat extremacceleration 0-100 på 2.8 sek och den sitter som berget!
Hehe - jadå är alltid bra med Frågeställningar!lukasf skrev:Det var bara en frågeställning från min sida. Mest eftersom vi inte än har fått sett något från er på ett tag![]()
Och då kommer vi ju till två frågor:
* Hur har ni löst det utan glasskiva? Med tanke på laminerad framruta så är ju risken för ghosting ganska stor om man kör direkt på rutan.
* Om ni inte har en lösning där man behöver en produkt som sitter på instrumentbrädan. Hur mycket åverkan gör man då på bilen för att installera er lösning? Jag antar att det är en fastmonterad produkt?
Produkten jag länkade till kommer att ha OTA-uppdateringar och kommer utökas med mängder av annan info. Det är tydligen bara version 1. Med det sagt så är det inte en lösning jag är intresserad av för den är för enkel och ful för det priset.
Inget illa menat med detta, men det är lite motsägelsefullt när du skriver:och sedanDe menar att man ABSOLUT inte ska sätta in en sådan produkt med den lösningen i sin bil - krockar man så kan det gå illa.Jag antar att du inte provat att krocka med den?den här är inkapslad i en liten kåpa som sitter tryggt på brädan och jag har nu provat extremacceleration 0-100 på 2.8 sek och den sitter som berget!
Annars är det ju samma argument mot er produkt? Men som sagt, är det en fastmonterad produkt så är det ju skillnad.
Ser framemot att se vad ni utvecklat!
Vi håller på nu med en testfas som ska överse lite hur bra teslaägare tycker att en HUD (med vettiga funktioner!) kompletterar körningen.LasseTM skrev:Finns det någon prisbild på det hela?
Funkar inte den testenheten du fick av oss alltså?kenjon skrev:Jag har köpt en för ett antal månader sedan, funkade kalas tills Tesla uppdaterade firmware. Nu visar HUDen bara batteri och P....
Jag killgissar att kenjon har köpt en helt annan HUD än den som tråden handlar om.LasseTM skrev:Vart har ni köpt denna HUD?
Måste ha missat det.
Då killgissar jag rätt, den här tråden handlar alltså om en produkt som @Henrik et al utvecklat, och som är ute i begränsad beta f n.kenjon skrev:Ja inte kommer jag ihåg det.... måste leta fram kvittot.
Edit: Denna är det nog. https://exclusiveparts.se/sv/tesla-hud/ ... del-3.html
Detta stämmerkenjon skrev:Ja inte kommer jag ihåg det.... måste leta fram kvittot.
Edit: Denna är det nog. https://exclusiveparts.se/sv/tesla-hud/ ... del-3.html