Teslaspolen skrev:Henrik skrev:
Finns en anledning till att jag kör S![]()
Ja, du var så tidig på bollen så det var antingen S, eller få tag på någon Roadster på något vänster.
Vill man finns det alltid lösningar, jag har ju kört model 3 i över 2 år nu

Moderator: Redaktion
Teslaspolen skrev:Henrik skrev:
Ja, du var så tidig på bollen så det var antingen S, eller få tag på någon Roadster på något vänster.
Walker skrev:Viljan finns där helt klart. Men problemen verkar större. Jag har med intresse följt detta sedan dag 1 (över ett år) och det har under hela den tiden ”legat runt hörnet” och ”snart”
Tidsprognoserna ligger i höjd med övrigt inom ev-världen (Elontid, VW-löften mm). Nu har jag kört min 3’a i precis 1 år och vant mig vid hastighetsvisningen och känner mig tveksam till behov av HUD. Följer dock med intresse och hoppas att du Henrik får bitarna på plats.
Om du får ut produkterna i år gör du det bra. Med tanke på utlovad information (som skulle komma senast årsskiftet) känns tyvärr även det lite optimistiskt.
Jag har full förståelse för att det inte är så lätt, men att lova saker man inte kan hålla är inte bra för varumärket.
Pontus skrev:Teslaspolen skrev:Henrik skrev:
chevnanne skrev:Pontus skrev:Teslaspolen skrev:Henrik skrev:
Jag hade bara min M3 LR i sju månader och jag hämtade min MS i fredags. Hmm, vilken skillnad på bil
men det är ju bra skillnad på priset med. Jag blev helt såld på MS direkt, vilken bil även om det finns massor med brister
så tycker jag att den är superbra jämfört med trean. Visst den går verkligen som ett strykjärn på vägen och går bra men
jag gillar verkligen luftfjädringen, hur tyst den går jämfört med trean och att den har rattvärme.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster