Söka efter leverans till Tilburg

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
konungen
Teslaägare
Inlägg: 52
Blev medlem: 30 okt 2019 22:02
Ort: Kalmar
Kontakt:

Söka efter leverans till Tilburg

Inlägg av konungen »

Går det att söka vart bilen befinner sig efter att den blivit lossad i Rotterdam?
Tesla model X beställd 2019-10-30
El till spotpris, timmätning, 500kr att handla smarta prylar för och halva elpriset för elbilsladdning https://invite.tibber.com/249003e6
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19566
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: Söka efter leverans till Tilburg

Inlägg av Bjelke »

Inte vad jag vet iaf :(
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
konungen
Teslaägare
Inlägg: 52
Blev medlem: 30 okt 2019 22:02
Ort: Kalmar
Kontakt:

Re: Söka efter leverans till Tilburg

Inlägg av konungen »

Kan man säga på ett ungefär hur många dagar det tar. Läste mellan 10 och 45. Borde gå att få till något bättre snitt. Ni som fått hur många dagar tog det för er. Vet att transportstyrelsen kan ta olika tid på sig men i dagsläget registrerat de bilarna samma dag ansökan kommer in.
Tesla model X beställd 2019-10-30
El till spotpris, timmätning, 500kr att handla smarta prylar för och halva elpriset för elbilsladdning https://invite.tibber.com/249003e6
Pimkamminga
Inlägg: 11
Blev medlem: 22 okt 2019 13:42

Re: Söka efter leverans till Tilburg

Inlägg av Pimkamminga »

Är bilen inte lossat I Zeebrugge?
Och jag tror att Tilburg är bara för leverans till Nederländerna och för att montera model s och model x. Vilken bil väntar du på?

Också de sa till mig att de kan ge en prel leveransdatum när bilen är på väg till leveransplats, två/tre veckor före leverans..
Användarvisningsbild
konungen
Teslaägare
Inlägg: 52
Blev medlem: 30 okt 2019 22:02
Ort: Kalmar
Kontakt:

Re: Söka efter leverans till Tilburg

Inlägg av konungen »

Pimkamminga skrev:
Är bilen inte lossat I Zeebrugge?
Och jag tror att Tilburg är bara för leverans till Nederländerna och för att montera model s och model x. Vilken bil väntar du på?

Också de sa till mig att de kan ge en prel leveransdatum när bilen är på väg till leveransplats, två/tre veckor före leverans..
Väntar på en model X. anlände Rotterdam den 11e men inget levdatum och ingen vin på tesla men finns i koden.
Tesla model X beställd 2019-10-30
El till spotpris, timmätning, 500kr att handla smarta prylar för och halva elpriset för elbilsladdning https://invite.tibber.com/249003e6
Pimkamminga
Inlägg: 11
Blev medlem: 22 okt 2019 13:42

Re: Söka efter leverans till Tilburg

Inlägg av Pimkamminga »

konungen skrev:
Pimkamminga skrev:
Är bilen inte lossat I Zeebrugge?
Och jag tror att Tilburg är bara för leverans till Nederländerna och för att montera model s och model x. Vilken bil väntar du på?

Också de sa till mig att de kan ge en prel leveransdatum när bilen är på väg till leveransplats, två/tre veckor före leverans..
Väntar på en model X. anlände Rotterdam den 11e men inget levdatum och ingen vin på tesla men finns i koden.
Aha, Jag viste inte de använder Rotterdam också. Jag trodde att alla S och X är monterad på Tilburg (jag besökte företagen där).

Jag fick ingen VIN men jag har en prel leveransdatum för en model 3. Jag hoppas att du hör snart om din bil!
Skriv svar