Jodå, vi hälsade faktiskt där precis utanför Falkenberg :-)

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Henkens
Teslaägare
Inlägg: 337
Blev medlem: 10 sep 2019 13:53
Ort: Dvärsätt

Re: Jodå, vi hälsade faktiskt där precis utanför Falkenberg

Inlägg av Henkens »

Saab99turbo skrev:
Igår kom det en trevlig kille fram till mig vid Jula i Östersund och sa "på baksidan finns det en laddare som är flera gånger snabbare". "Har du också elbil?" frågade jag. (ganska korkad fråga jag vet, men en så kallad konversationsstartare.) Ja en exakt likadan, svarade han. (vit tesla S)

En mycket trevlig händelse på dagen och en variant som kan vara värd att nämna i en tråd som denna. :-D
Som också är gratis? Måste testas.
Modell S 90D -15 Såld
Modell S 90D -17
Användarvisningsbild
Saab99turbo
Teslaägare
Inlägg: 122
Blev medlem: 18 maj 2019 15:51

Re: Jodå, vi hälsade faktiskt där precis utanför Falkenberg

Inlägg av Saab99turbo »

Henkens skrev:
Saab99turbo skrev:
Igår kom det en trevlig kille fram till mig vid Jula i Östersund och sa "på baksidan finns det en laddare som är flera gånger snabbare". "Har du också elbil?" frågade jag. (ganska korkad fråga jag vet, men en så kallad konversationsstartare.) Ja en exakt likadan, svarade han. (vit tesla S)

En mycket trevlig händelse på dagen och en variant som kan vara värd att nämna i en tråd som denna. :-D
Som också är gratis? Måste testas.
Ja det är väl också en sån där med urblekt spiralsladd, ilsket röda dioder och stolpen på trekvart. Trodde den också skulle vara oändligt långsam som de flesta gratisladdarna i Lillänge är. Men icke, tydligen!
Vit sjusitsig Model S Long range 2019 I Jämtland, med Packline fx-suv takbox och som körs ca 5000 mil per år.
Skriv svar