Tesla, bra serviceupplevelse Segeltorp

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
BrooklynS
Teslaägare
Inlägg: 1826
Blev medlem: 05 aug 2019 10:50
Ort: Luleå

Re: Tesla, bra serviceupplevelse Segeltorp

Inlägg av BrooklynS »

bylund skrev:
BrooklynS skrev:
Har också mycket positiv upplevelse av Segeltorp - både kommunikation och hantering.

Det är ju inte deras fel att de ligger 91 mil bort. :lol:
Fast du har ju närmare alternativ, även om det bara är ett par mil kortare till Upplands Väsby :)
UMEÅ. Kommer snart.
Tesla Y LR -22 EAP
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19569
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: Tesla, bra serviceupplevelse Segeltorp

Inlägg av Bjelke »

taliz skrev:
Vill minnas att Tesla låg i topp när man jämförde serviceupplevelsen bland ägare till olika bilmärken.
Så det är som vanligt, man läser främst om problem på ett märkesforum... och det blir en väldigt skev bild eftersom alla som inte har problem inte skriver något.

Själv har jag bara positivt att säga om SC Malmö.
Kanske jag skulle ta och skriva om ett perfekt besök i Väsby (jag har ju mest haft dåliga erfarenheter och
skrivit om det flera gånger),
Förra veckan på onsdag kväll lossnade en ruta på en bakdörr på ena bilen som sambon behöver nu när
hon började plugga i Sundsvall (i måndags), så det blev skaplig panik liksom...
Jag löft upp rutan och tejpade fast den så högt det gick.
Sedan åkte vi helt sonika ner så snart vi kunde på Torsdagen och kom ner vid halv tvåtiden och inom en kvart
hade dom tagit in bilen (helt obokad tid) och kl tre var dom klar! :) dom fick även byta motorn...
Då var man nöjd och glad kan jag säga! Även sambon såklart...
Den här bilen har nästan varit felfri och har en sån ”felfri”-känsla och det kände vi redan när vi körde
hem den första gången för ganska precis två år sedan nu :) Väghållningen är ”ruskig” alltså :)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Skriv svar