Erfarenheter om sentry mode och smitning

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
JonasH
Teslaägare
Inlägg: 835
Blev medlem: 18 maj 2015 21:22
Ort: Älvsjö

Re: Erfarenheter om sentry mode och smitning

Inlägg av JonasH »

Man slutar ju inte att förundras över polisen totala brist på intresse att utreda och lösa brott.

Fick idag besked att mitt ärende läggs ner eftersom det inte finns några spår eller andra åtgärder som kan leda till att brottet klaras upp.

SE PÅ FILMEN FÖR I H-VETE!

Fast det är klart. Tittar man inte på bevis så går det ju inte att klara upp brottet. Så långt har de ju rätt... :evil:
TMS LR UltraRed, FSD
Såld - TMS 100D MC Red, AP3, FSD, Premiumpaket.
Såld - TMS 85D MC Red, AP1, Pano, Intriörpaket, Next Gen, Ultra Hifi, luftfjädring, köldpaket
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11513
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Erfarenheter om sentry mode och smitning

Inlägg av martinot »

JonasH skrev:
Man slutar ju inte att förundras över polisen totala brist på intresse att utreda och lösa brott.

Fick idag besked att mitt ärende läggs ner eftersom det inte finns några spår eller andra åtgärder som kan leda till att brottet klaras upp.

SE PÅ FILMEN FÖR I H-VETE!

Fast det är klart. Tittar man inte på bevis så går det ju inte att klara upp brottet. Så långt har de ju rätt... :evil:
Svenskt "rättssystem" i ett nötskal.

Precis som vår regering och våra politiker vill ha det.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
JonasH
Teslaägare
Inlägg: 835
Blev medlem: 18 maj 2015 21:22
Ort: Älvsjö

Re: Erfarenheter om sentry mode och smitning

Inlägg av JonasH »

De kör ”Ulf Lundell-metoden”

En inställd konsert... Jag menar... Ett nerlagt fall är också ett löst fall.

Skönt att man vet att skattepengarna går till något bra. :evil:
TMS LR UltraRed, FSD
Såld - TMS 100D MC Red, AP3, FSD, Premiumpaket.
Såld - TMS 85D MC Red, AP1, Pano, Intriörpaket, Next Gen, Ultra Hifi, luftfjädring, köldpaket
Skriv svar