Moderator: Redaktion
Får du alltså inte ens formatera om det i datorn?Bjelke skrev:Alltså man känner sig som en nybörjare ju, jag köpte ett nytt minneskort och körde
formatering i bilen men inget hoppade igång så jag tog in det till datorn och allt ser ut att
fungera men inga mappar har bilen skapat...
Så jag tänkte skapa mapparna men minnet är skrivskyddat och jag lyckas verkligen inte
komma runt det![]()
Vad gör man då?
Bjelke skrev:Alltså man känner sig som en nybörjare ju, jag köpte ett nytt minneskort och körde
formatering i bilen men inget hoppade igång så jag tog in det till datorn och allt ser ut att
fungera men inga mappar har bilen skapat...
Så jag tänkte skapa mapparna men minnet är skrivskyddat och jag lyckas verkligen inte
komma runt det![]()
Vad gör man då?
Kilowatt skrev:Bertom skrev:Kilowatt skrev:taliz skrev:Hur lyckas ni få strul med SSD?
De är ju byggda för frekvent skrivning.
Glapp i kablaget?
Säg det. Kablaget verkar riktigt bra och Samsung ska vara bra ju. Men ändå strul på senare tid. Antingen ger SSD upp eller så är det nåt med mjukvaran...
Har också SSD från Samsung som börjat strula sedan några veckor. Får hela tiden formatera om. I juli när jag köpte minnet kunde jag formatera det i bilen. Nu måste jag lägga in foldern TeslaCam via dator. Kan det vara någon av de senare uppdateringarna som strulat till det?
Låter snarlikt!
taliz skrev:Hur lyckas ni få strul med SSD?
De är ju byggda för frekvent skrivning.
Glapp i kablaget?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster