2020.48.26

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
NiclasBC
Teslaägare
Inlägg: 1
Blev medlem: 06 okt 2019 11:24
Ort: Lund

2020.48.26

Inlägg av NiclasBC »

Gjorde igår en långresa efter att ha uppdaterat till senaste versionen av Teslas OS.

Noterade ett par saker:
Upplever att layouten är mera översiktlig. Mindre små detaljer.
Automatiskt helljus känns bättre. Snabbare att skifta och bättre på att släcka ner vid möte. Börjar bli användbart
Avataren av bilen har nu europeiskt formade registreringsskyltar.

Spelen säger mig inget, men säkert positivt för de som gillar spel. Boombox fick jag inte = har inte externa högtalare.

Saknar fortfarande möjligheten att aktivera preheating för icke-tesla snabbladdare. Gör extremt stor skillnad om batteriet är varmt eller inte...
Användarvisningsbild
metchristian
Teslaägare
Inlägg: 872
Blev medlem: 07 nov 2019 22:37
Ort: Örbyhus

Re: 2020.48.26

Inlägg av metchristian »

NiclasBC skrev:
Gjorde igår en långresa efter att ha uppdaterat till senaste versionen av Teslas OS.

Noterade ett par saker:
Upplever att layouten är mera översiktlig. Mindre små detaljer.
Automatiskt helljus känns bättre. Snabbare att skifta och bättre på att släcka ner vid möte. Börjar bli användbart
Avataren av bilen har nu europeiskt formade registreringsskyltar.

Spelen säger mig inget, men säkert positivt för de som gillar spel. Boombox fick jag inte = har inte externa högtalare.

Saknar fortfarande möjligheten att aktivera preheating för icke-tesla snabbladdare. Gör extremt stor skillnad om batteriet är varmt eller inte...
Du kan ju preheata utan att ha laddare i nya versionen, gå in på schemalägg... visst inte riktigt som automatiskt förkonditionering.
boombox= ej pga eu-lag

viewtopic.php?f=57&t=9955&start=4910
Skriv svar