ovan är en hypotetisk fråga därav priset... men jag undrar vad du hade valt?

Moderator: Redaktion
compadre skrev:Om det blev RUT avdrag för bilverkstadstjänster, skulle du då välja en seriös verkstad som exempelvis tar 125 kr (Efter RUT avdrag) för ett hjulskifte kontra en oseriös som tar 99 kr?
MWall skrev:compadre skrev:Om det blev RUT avdrag för bilverkstadstjänster, skulle du då välja en seriös verkstad som exempelvis tar 125 kr (Efter RUT avdrag) för ett hjulskifte kontra en oseriös som tar 99 kr?
Jag betalar vad det kostar hos en firma här i byn. Skulle aldrig få för mig att åka till t ex ett sånt där tillfälligt tält på en parkering. Då byter jag hellre själv.
taliz skrev:MWall skrev:compadre skrev:Om det blev RUT avdrag för bilverkstadstjänster, skulle du då välja en seriös verkstad som exempelvis tar 125 kr (Efter RUT avdrag) för ett hjulskifte kontra en oseriös som tar 99 kr?
Jag betalar vad det kostar hos en firma här i byn. Skulle aldrig få för mig att åka till t ex ett sånt där tillfälligt tält på en parkering. Då byter jag hellre själv.
Dom där tillfälliga tälten är dessutom lustigt nog inte sällan dyrare än de med riktiga lokaler.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster