Senaste version 2024.8

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Inlägg: 7471
Blev medlem: 06 okt 2020 12:24
Ort: Solna
Referralkod: ts.la/mikael72656

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av mikebike »

lukasf skrev:
mikebike skrev:
lukasf skrev:
mikebike skrev:
Jag installerade 30.6 igår och nu har jag ett meddelande i appen om att det finns en uppdatering. Troligen 30.7
Rena skämtet.
Om du nu tycker det är så jobbigt så borde du lägga dig på STANDARD istället för ADVANCED. Det är ju faktiskt du själv som gjort ett aktivt val att vilja ha uppdateringar så fort de finns tillgängliga. Du kanske har valt fel?
Hur har du fått för dig att jag valt ADVANCED? :roll:
Detta var veckans dummaste svar.

Min bil hoppade f.ö. över 30.2
För en gångs skull får du gärna motbevisa mig att du inte ligger på ADVANCED. Jag har väldigt svårt att tro att du ligger på allra senaste versionen med STANDARD eftersom jag själv inte ens är där med ADVANCED. Men jag skulle gärna vilja ha fel!

Sen undrar jag varför du är så himla mycket emot att få buggfixar till din bil? Är du emot uppdateringar? Eller att de kommer för ofta?
Är du på riktigt?
Ja, du har fel. Jag har t.o.m. avsiktligt väntat extra länge med att ladda ned uppdateringar tidigare eftersom jag inte har tillgång till wifi, men efter en knapp vecka kommer de ändå!

Jag har inget emot buggfixar, jag är emot buggar. Om man skickar ut 5 uppdateringar på 3 veckor beror det uppenbarligen på att man skickar ut buggig mjukvara som man låter kunderna testa.
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19529
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av Bjelke »

mikebike skrev:
lukasf skrev:
spacecoin skrev:
Om det är akuta fixar så skickar Tesla till hela flottan oavsett inställning. I batcher av slumpad ordning. Så det är inte konstigt att en med "standard" kan få fixar före en med "advanced" i dessa fall.
Nej det är ju sant och fullt rimligt enligt mig. Det var ju dessutom en del problem med värmepumpar etc i 44.30.x så det är ju rimligt att de pushar ut dessa. Men jag förstår ändå inte problemet med att få uppdateringar som mikebike har.
Problemet är att jag måste sitta en kvart i bilen varje gång för att ladda ned (meningslösa?) uppdateringar.
Nu tänker jag inte gå ut och ladda ned denna, det får bli nästa gång jag kör, d.v.s. på söndag.
Vem vet, det kanske hinner komma ytterligare två uppdateringar tills dess? :lol:
Själva nedladdningen rullar på medans bilen står parkerad normalt så man behöver inte sitta och vänta på det :)
Fast du kanske bara kan köra på delat Wi-Fi från mobilen? (Saknar Wi-Fi där du parkerar) då kanske det blir
annorlunda, fast då kan väl bilen ladda ner medans man kör istället? :)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11474
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av martinot »

Dexter86 skrev:
Nej faktiskt inte dom senaste 15 åren, haft väldigt bekymmersfritt därmed också med mina Apple-produkter, det bara funkar utan 1866171716 dagliga uppdateringar, tänka sig va :lol:
Min favoritdator är min MacBook Air M1, men jag har även ett par datorer med Windows som fungerar utmärkt, och har faktiskt inte reflekterat över att det skulle vara en så stor skillnad som du hävdar?
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
lukasf
Teslaägare
Inlägg: 165
Blev medlem: 30 nov 2019 08:47

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av lukasf »

mikebike skrev:
lukasf skrev:
mikebike skrev:
lukasf skrev:
mikebike skrev:
Jag installerade 30.6 igår och nu har jag ett meddelande i appen om att det finns en uppdatering. Troligen 30.7
Rena skämtet.
Om du nu tycker det är så jobbigt så borde du lägga dig på STANDARD istället för ADVANCED. Det är ju faktiskt du själv som gjort ett aktivt val att vilja ha uppdateringar så fort de finns tillgängliga. Du kanske har valt fel?
Hur har du fått för dig att jag valt ADVANCED? :roll:
Detta var veckans dummaste svar.

Min bil hoppade f.ö. över 30.2
För en gångs skull får du gärna motbevisa mig att du inte ligger på ADVANCED. Jag har väldigt svårt att tro att du ligger på allra senaste versionen med STANDARD eftersom jag själv inte ens är där med ADVANCED. Men jag skulle gärna vilja ha fel!

Sen undrar jag varför du är så himla mycket emot att få buggfixar till din bil? Är du emot uppdateringar? Eller att de kommer för ofta?
Är du på riktigt?
Ja, du har fel. Jag har t.o.m. avsiktligt väntat extra länge med att ladda ned uppdateringar tidigare eftersom jag inte har tillgång till wifi, men efter en knapp vecka kommer de ändå!

Jag har inget emot buggfixar, jag är emot buggar. Om man skickar ut 5 uppdateringar på 3 veckor beror det uppenbarligen på att man skickar ut buggig mjukvara som man låter kunderna testa.
Jag är på riktigt, men du är en himla otrevlig person. Därför hackar jag lite extra på dig.

Jag försvarar verkligen inte Tesla strategi när det kommer till att kunderna är en del av testningen. Buggar kommer man alltid ha, det är bara en fråga om hur många och hur ofta. Du verkar ha haft oändliga problem med din Tesla, medans jag i princip haft en felfri bil i två år. Så frågan är ju om mjukvaran är otestad eller ej? Alla kunder verkar ju inte få problem och hårdvaran är i stort sett likadan.
M3 LR AWD 2020
Användarvisningsbild
lukasf
Teslaägare
Inlägg: 165
Blev medlem: 30 nov 2019 08:47

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av lukasf »

mikebike skrev:
lukasf skrev:
spacecoin skrev:
Om det är akuta fixar så skickar Tesla till hela flottan oavsett inställning. I batcher av slumpad ordning. Så det är inte konstigt att en med "standard" kan få fixar före en med "advanced" i dessa fall.
Nej det är ju sant och fullt rimligt enligt mig. Det var ju dessutom en del problem med värmepumpar etc i 44.30.x så det är ju rimligt att de pushar ut dessa. Men jag förstår ändå inte problemet med att få uppdateringar som mikebike har.
Problemet är att jag måste sitta en kvart i bilen varje gång för att ladda ned (meningslösa?) uppdateringar.
Nu tänker jag inte gå ut och ladda ned denna, det får bli nästa gång jag kör, d.v.s. på söndag.
Vem vet, det kanske hinner komma ytterligare två uppdateringar tills dess? :lol:
Det där är ju endast ditt problem, inte Teslas. Ingen tvingar dig att sitta och vänta i bilen eller installera uppdateringar.

Jag laddar endast ner under körning, så slipper jag sitta i bilen och vänta. Sen låter jag den uppdatera på kvällen när jag vet att jag inte skall använda bilen. Förutom den gången jag råkade välja att installera uppdateringen när jag skulle handla... Jag var lite snabb och fick stå och vänta innan jag kom in i bilen :D Men jag har bara mig själv att skylla!
M3 LR AWD 2020
Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Inlägg: 7471
Blev medlem: 06 okt 2020 12:24
Ort: Solna
Referralkod: ts.la/mikael72656

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av mikebike »

lukasf skrev:
mikebike skrev:
lukasf skrev:
spacecoin skrev:
Om det är akuta fixar så skickar Tesla till hela flottan oavsett inställning. I batcher av slumpad ordning. Så det är inte konstigt att en med "standard" kan få fixar före en med "advanced" i dessa fall.
Nej det är ju sant och fullt rimligt enligt mig. Det var ju dessutom en del problem med värmepumpar etc i 44.30.x så det är ju rimligt att de pushar ut dessa. Men jag förstår ändå inte problemet med att få uppdateringar som mikebike har.
Problemet är att jag måste sitta en kvart i bilen varje gång för att ladda ned (meningslösa?) uppdateringar.
Nu tänker jag inte gå ut och ladda ned denna, det får bli nästa gång jag kör, d.v.s. på söndag.
Vem vet, det kanske hinner komma ytterligare två uppdateringar tills dess? :lol:
Det där är ju endast ditt problem, inte Teslas. Ingen tvingar dig att sitta och vänta i bilen eller installera uppdateringar.

Jag laddar endast ner under körning, så slipper jag sitta i bilen och vänta. Sen låter jag den uppdatera på kvällen när jag vet att jag inte skall använda bilen. Förutom den gången jag råkade välja att installera uppdateringen när jag skulle handla... Jag var lite snabb och fick stå och vänta innan jag kom in i bilen :D Men jag har bara mig själv att skylla!
Så här års kör jag bara 2 x 1,5 km i veckan, så tiden räcker inte för att hämta hem någon uppdatering.
Anledningen till att gick ut satte mig i bilen var att jag trodde detta var sista uppdateringen på ett bra tag.
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Inlägg: 7471
Blev medlem: 06 okt 2020 12:24
Ort: Solna
Referralkod: ts.la/mikael72656

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av mikebike »

lukasf skrev:
mikebike skrev:
lukasf skrev:
mikebike skrev:
lukasf skrev:

Om du nu tycker det är så jobbigt så borde du lägga dig på STANDARD istället för ADVANCED. Det är ju faktiskt du själv som gjort ett aktivt val att vilja ha uppdateringar så fort de finns tillgängliga. Du kanske har valt fel?
Hur har du fått för dig att jag valt ADVANCED? :roll:
Detta var veckans dummaste svar.

Min bil hoppade f.ö. över 30.2
För en gångs skull får du gärna motbevisa mig att du inte ligger på ADVANCED. Jag har väldigt svårt att tro att du ligger på allra senaste versionen med STANDARD eftersom jag själv inte ens är där med ADVANCED. Men jag skulle gärna vilja ha fel!

Sen undrar jag varför du är så himla mycket emot att få buggfixar till din bil? Är du emot uppdateringar? Eller att de kommer för ofta?
Är du på riktigt?
Ja, du har fel. Jag har t.o.m. avsiktligt väntat extra länge med att ladda ned uppdateringar tidigare eftersom jag inte har tillgång till wifi, men efter en knapp vecka kommer de ändå!

Jag har inget emot buggfixar, jag är emot buggar. Om man skickar ut 5 uppdateringar på 3 veckor beror det uppenbarligen på att man skickar ut buggig mjukvara som man låter kunderna testa.
Jag är på riktigt, men du är en himla otrevlig person. Därför hackar jag lite extra på dig.

Jag försvarar verkligen inte Tesla strategi när det kommer till att kunderna är en del av testningen. Buggar kommer man alltid ha, det är bara en fråga om hur många och hur ofta. Du verkar ha haft oändliga problem med din Tesla, medans jag i princip haft en felfri bil i två år. Så frågan är ju om mjukvaran är otestad eller ej? Alla kunder verkar ju inte få problem och hårdvaran är i stort sett likadan.
Du säger att jag får skylla mig själv för att jag valt ADVANCED och sedan påstår du att jag ljuger när jag hävdar att jag har STANDARD.
Och det gör du för att du tycker att jag är himla otrevlig? :roll:

Tycker du att dina svar är trevliga?
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Användarvisningsbild
kenjon
Teslaägare
Inlägg: 1430
Blev medlem: 30 mar 2020 09:42
Ort: Karlskoga
Referralkod: ts.la/kent 76750

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av kenjon »

mikebike skrev:
kenjon skrev:
När jag försöker installera 2021.44.30.7 stannar den på 10 %, sedan händer inget under flera timmar. Startar om och testar igen, samma sak, oavsett om jag initierar uppdateringen via appen eller från bilen. MYLR. Bootar om med rattknapparna och är tillbaka på .6.
Är det nedladdningen eller installationen som strular?
Själva installationen. Slår jag av Sentry i appen så säger bilen på skärmen att den inte kan uppdatera för att Sentry är på. Och jag sitter inte i bilen och väntar. Så jag ser det inte förrän nästa gång jag går ut till bilen.
Testat att slå av Sentry direkt i bilen, samma resultat.
Model 3 Performance 2020 blå (såld)
Model Y LR 2021 blå
Beställt Model Y P mars 2022 blå (estimerat aug-sept 2023) Avbeställd
Bokat Cybertruck
18 kWp solceller, 17 kWh batteri
Användarvisningsbild
Dexter
Teslaägare
Inlägg: 720
Blev medlem: 04 dec 2020 09:34

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av Dexter »

kenjon skrev:
mikebike skrev:
kenjon skrev:
När jag försöker installera 2021.44.30.7 stannar den på 10 %, sedan händer inget under flera timmar. Startar om och testar igen, samma sak, oavsett om jag initierar uppdateringen via appen eller från bilen. MYLR. Bootar om med rattknapparna och är tillbaka på .6.
Är det nedladdningen eller installationen som strular?
Själva installationen. Slår jag av Sentry i appen så säger bilen på skärmen att den inte kan uppdatera för att Sentry är på. Och jag sitter inte i bilen och väntar. Så jag ser det inte förrän nästa gång jag går ut till bilen.
Testat att slå av Sentry direkt i bilen, samma resultat.
Skulle misstänka att du har dålig uppkoppling för nedladdningen.
Eftersom du provat bootat om bilen och det händer samma sak att den stannar vid 10%.
Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Inlägg: 7471
Blev medlem: 06 okt 2020 12:24
Ort: Solna
Referralkod: ts.la/mikael72656

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av mikebike »

Nu laddar bilen ned den väntande uppdateringen utan min medverkan, och utan att vara ansluten till wifi.
Måste vara viktig!
Screenshot_20220115-211033_Tesla.jpg
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Användarvisningsbild
Dexter
Teslaägare
Inlägg: 720
Blev medlem: 04 dec 2020 09:34

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av Dexter »

mikebike skrev:
Nu laddar bilen ned den väntande uppdateringen utan min medverkan, och utan att vara ansluten till wifi.
Måste vara viktig!
Screenshot_20220115-211033_Tesla.jpg
Det stämmer säkert som du säger att den är viktig på något sätt eftersom du ej själv har valt den.
Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Inlägg: 7471
Blev medlem: 06 okt 2020 12:24
Ort: Solna
Referralkod: ts.la/mikael72656

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av mikebike »

Dexter skrev:
mikebike skrev:
Nu laddar bilen ned den väntande uppdateringen utan min medverkan, och utan att vara ansluten till wifi.
Måste vara viktig!
Screenshot_20220115-211033_Tesla.jpg
Det stämmer säkert som du säger att den är viktig på något sätt eftersom du ej själv har valt den.
Tänk om den kunde göra så varje gång. ;)

Den är alltså bara nedladdad än så länge, inte installerad.
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Användarvisningsbild
kenjon
Teslaägare
Inlägg: 1430
Blev medlem: 30 mar 2020 09:42
Ort: Karlskoga
Referralkod: ts.la/kent 76750

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av kenjon »

Dexter skrev:
kenjon skrev:
mikebike skrev:
kenjon skrev:
När jag försöker installera 2021.44.30.7 stannar den på 10 %, sedan händer inget under flera timmar. Startar om och testar igen, samma sak, oavsett om jag initierar uppdateringen via appen eller från bilen. MYLR. Bootar om med rattknapparna och är tillbaka på .6.
Är det nedladdningen eller installationen som strular?
Själva installationen. Slår jag av Sentry i appen så säger bilen på skärmen att den inte kan uppdatera för att Sentry är på. Och jag sitter inte i bilen och väntar. Så jag ser det inte förrän nästa gång jag går ut till bilen.
Testat att slå av Sentry direkt i bilen, samma resultat.
Skulle misstänka att du har dålig uppkoppling för nedladdningen.
Eftersom du provat bootat om bilen och det händer samma sak att den stannar vid 10%.
Tog ut USBminnet för Sentry, botade om bilen, loggade in med wifi, och laddade ner filen igen. Då funkade det!
Hemma har jag väldigt bra wifitäckning, men inte på andra platser där jag ibland är.
Model 3 Performance 2020 blå (såld)
Model Y LR 2021 blå
Beställt Model Y P mars 2022 blå (estimerat aug-sept 2023) Avbeställd
Bokat Cybertruck
18 kWp solceller, 17 kWh batteri
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11474
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av martinot »

Kört med 2021.44.30.7 (installerade fullt utan problem på första försöket) i dag, men än så länge har jag inte noterat någon skillnad. Förhoppningsvis är det diverse småfel i tidigare releaser som rättats (skulle gärna se tydliga release notes från Tesla).
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
Dexter86
Teslaägare
Inlägg: 870
Blev medlem: 28 jul 2021 18:08

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av Dexter86 »

martinot skrev:
Kört med 2021.44.30.7 (installerade fullt utan problem på första försöket) i dag, men än så länge har jag inte noterat någon skillnad. Förhoppningsvis är det diverse småfel i tidigare releaser som rättats (skulle gärna se tydliga release notes från Tesla).
Har pumpen krånglat för dig ?
Användarvisningsbild
BrooklynS
Teslaägare
Inlägg: 1822
Blev medlem: 05 aug 2019 10:50
Ort: Luleå

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av BrooklynS »

Noterar nästan perfekt fungerande helljusautomatik i 2021.44.30.2. Körde längs E4 med 2+1 och mötande trafik och på 5-6 mil tjorvade den bara en gång vid mötande lastbil över krön då den inte identifierade takljusen.

Risken är förstås överhängande att det blir sämre i nästa uppdatering men det är kul att det är fler saker som implementeras varje gång.

Och det VERKAR som om en förutsättning är att halvljuset är korrekt justerat.
Tesla Y LR -22 EAP
Användarvisningsbild
Dexter
Teslaägare
Inlägg: 720
Blev medlem: 04 dec 2020 09:34

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av Dexter »

kenjon skrev:
Dexter skrev:
kenjon skrev:
mikebike skrev:
kenjon skrev:
När jag försöker installera 2021.44.30.7 stannar den på 10 %, sedan händer inget under flera timmar. Startar om och testar igen, samma sak, oavsett om jag initierar uppdateringen via appen eller från bilen. MYLR. Bootar om med rattknapparna och är tillbaka på .6.
Är det nedladdningen eller installationen som strular?
Själva installationen. Slår jag av Sentry i appen så säger bilen på skärmen att den inte kan uppdatera för att Sentry är på. Och jag sitter inte i bilen och väntar. Så jag ser det inte förrän nästa gång jag går ut till bilen.
Testat att slå av Sentry direkt i bilen, samma resultat.
Skulle misstänka att du har dålig uppkoppling för nedladdningen.
Eftersom du provat bootat om bilen och det händer samma sak att den stannar vid 10%.
Tog ut USBminnet för Sentry, botade om bilen, loggade in med wifi, och laddade ner filen igen. Då funkade det!
Hemma har jag väldigt bra wifitäckning, men inte på andra platser där jag ibland är.
Bra att det löste sig för dig.
2021.44.30.6 och 2021.44.30.7 verkar ha med värmepumpens insugslucka att göra att den kan frysa fast i något läge vid kall väderlek och då slutade värmepumpen att producera värme.
Det ska tydligen vara åtgärdat att värmepumpen fortsätter att producera värme fastän om insugsluckan fryser fast.
Det börjar florera en ny version igen tydligen 2021.44.30.8 undrar om det är samma med den?
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11474
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av martinot »

Dexter86 skrev:
martinot skrev:
Kört med 2021.44.30.7 (installerade fullt utan problem på första försöket) i dag, men än så länge har jag inte noterat någon skillnad. Förhoppningsvis är det diverse småfel i tidigare releaser som rättats (skulle gärna se tydliga release notes från Tesla).
Har pumpen krånglat för dig ?
Nej, aldrig (vad jag känner till). Men har iofs. troligen inte heller någonsin haft så extremt mycket snö och is som kan satt igen spjället.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
Hertsh
Teslaägare
Inlägg: 1203
Blev medlem: 11 mar 2019 13:03
Ort: Stockholmsområdet

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av Hertsh »

Problem med värmen gäller väl bara 3/Y med värmepump, eller även S/X?

Jag har med min X nämligen fått samma mängder uppdateringar med 44.25.2, 44.30, 44.30.2, 44.30.6, 44.30.7 under senaste veckorna. Så mer än värme måste åtgärdas.
MX LR (Raven) 2019
Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Inlägg: 7471
Blev medlem: 06 okt 2020 12:24
Ort: Solna
Referralkod: ts.la/mikael72656

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av mikebike »

Hertsh skrev:
Problem med värmen gäller väl bara 3/Y med värmepump, eller även S/X?

Jag har med min X nämligen fått samma mängder uppdateringar med 44.25.2, 44.30, 44.30.2, 44.30.6, 44.30.7 under senaste veckorna. Så mer än värme måste åtgärdas.
Buggfix...
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
tslaqqq
Inlägg: 541
Blev medlem: 13 sep 2021 15:55

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av tslaqqq »



Denna tweet kom drygt ett dygn efter 30.7 så vi kanske kan tänka oss att den avser minst den el kanske mer som jag tror 30.8 el senare...
Stripe68
Inlägg: 194
Blev medlem: 24 nov 2014 01:21
Ort: Uppsala

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av Stripe68 »

Nu fick jag 44.30.11. Ska installera under lunchen.
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11474
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av martinot »

Stripe68 skrev:
Nu fick jag 44.30.11. Ska installera under lunchen.
Spännande! :)

Posta nyheter när du fått in den.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
Teslared
Teslaägare
Inlägg: 492
Blev medlem: 31 okt 2018 16:44

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av Teslared »

Kollade snabbt i X:en, 11:an inga direkta nyheter.
Användarvisningsbild
Hertsh
Teslaägare
Inlägg: 1203
Blev medlem: 11 mar 2019 13:03
Ort: Stockholmsområdet

Re: Senaste version 2021.44.25

Inlägg av Hertsh »

För er som har haft problem att ställa in laddning i bilen så verkar det lösas i 2021.44.30.11 som rullar ut brett just nu.

Bilden är från notateslaapp och deras lista på förbättringar.

Bild
MX LR (Raven) 2019
Skriv svar