I M3 har de flyttat sig rejält:
https://uxplanet.org/analyzing-the-new- ... ccd52dd594
Vet inte hur det är i S/X
Moderator: Redaktion
Jag kör X och har bara koll på S/X. Kanske har lett till lite missförstånd.R2_m3 skrev:I M3 har de flyttat sig rejält:
https://uxplanet.org/analyzing-the-new- ... ccd52dd594
Vet inte hur det är i S/X
holden skrev:Jag har modellnamn i signaturen, för att undvika missförstånd.
Bitman skrev:holden skrev:Jag har modellnamn i signaturen, för att undvika missförstånd.
Signaturen syns inte i vissa webbläsare (t ex Safari på iPhone).
Kanske man borde ange detta i signaturen...
Syns iaf inte på Tapatalk och det är enda sättet jag använder detta forum. Var något år sedan jag var inne på TCS forum via webbläsare. Kändes som att ta ett steg tillbaka till internets födelse. Men funktionen med signatur är ju uppenbarligen en fördel.Svenssons skrev:Bitman skrev:holden skrev:Jag har modellnamn i signaturen, för att undvika missförstånd.
Den syns visst om man kör i Desktop-läge. Har inget med webbläsaren att göra utan att mobilversionen av sidan strippar bort en del info.
OT: jag brukar klicka på avataren nu gör tiden i tapatalk för att se vad folk har för signatur. Brukar alltid hjälpa när man vill hjälpa folk.Hertsh skrev:Syns iaf inte på Tapatalk och det är enda sättet jag använder detta forum. Var något år sedan jag var inne på TCS forum via webbläsare. Kändes som att ta ett steg tillbaka till internets födelse. Men funktionen med signatur är ju uppenbarligen en fördel.Svenssons skrev:Bitman skrev:holden skrev:Jag har modellnamn i signaturen, för att undvika missförstånd.
Den syns visst om man kör i Desktop-läge. Har inget med webbläsaren att göra utan att mobilversionen av sidan strippar bort en del info.
Hertsh skrev:Syns iaf inte på Tapatalk och det är enda sättet jag använder detta forum. Var något år sedan jag var inne på TCS forum via webbläsare. Kändes som att ta ett steg tillbaka till internets födelse. Men funktionen med signatur är ju uppenbarligen en fördel.
Jerker skrev:Hertsh skrev:Syns iaf inte på Tapatalk och det är enda sättet jag använder detta forum. Var något år sedan jag var inne på TCS forum via webbläsare. Kändes som att ta ett steg tillbaka till internets födelse. Men funktionen med signatur är ju uppenbarligen en fördel.
Så olika vi ser på detta!Jag använder hellre dator och webbläsare 7 dagar i veckan eftersom mobilens funktionalitet är så begränsad i jämförelse.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 7 gäster