Köpa på nätet från Tesla

Funderar du skaffa elbil men undrar över saker kan du ställa din fråga här!
Inom denna avdelning är inga frågor för dumma.

Moderator: Redaktion

LennartHolm
Inlägg: 1
Blev medlem: 19 aug 2020 08:36

Köpa på nätet från Tesla

Inlägg av LennartHolm »

Jag har haft lite otur med mitt köp av mattor till min Tesla Model 3. Beställde och betalade dessa i november 2020 men har inte fått dom levererade ännu. DHL har informerat att dom registrerat ett spårningsnummer men alrdig mottagit något paket från Tesla i Holland. Jag har försökt nå Tesla via mail och telefon men hittills inte lyckats få problemet åtgärdat. Jag tycker det är svårt att nå kundsupporten för detta och är förvånad att ett företag som Tesla inte har en bättre hantering. Är det någon som upplevt något liknande? Har ni några tips på hur man kan nå och få respons från ansvarig person på Tesla? Förutom detta är jag mycket nöjd med min Model 3 som jag köpte sommaren 2020.
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11554
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Köpa på nätet från Tesla

Inlägg av martinot »

LennartHolm skrev:
Jag har haft lite otur med mitt köp av mattor till min Tesla Model 3. Beställde och betalade dessa i november 2020 men har inte fått dom levererade ännu. DHL har informerat att dom registrerat ett spårningsnummer men alrdig mottagit något paket från Tesla i Holland. Jag har försökt nå Tesla via mail och telefon men hittills inte lyckats få problemet åtgärdat. Jag tycker det är svårt att nå kundsupporten för detta och är förvånad att ett företag som Tesla inte har en bättre hantering. Är det någon som upplevt något liknande? Har ni några tips på hur man kan nå och få respons från ansvarig person på Tesla? Förutom detta är jag mycket nöjd med min Model 3 som jag köpte sommaren 2020.
Jag har ett problem med ett USB-minne som jag beställt med inte fått levererat. Har mailat Tesla, men inte fått någon respons.
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Skriv svar