Strålande!samuelsu skrev:Jag testade chatten och fick kontakt efter en halvtimme. Hon kunde bekräfta tiden och även min inskrivna information/beskrivning + att den skulle finnas tillgänglig för teknikern. Sen avslutade hon med "Annette 14:56 There will also be a car ready for you. As you have no other questions I wish you a pleasant day and close this chat session."Pro-Z skrev:Chattrutan är placerad i det nedre högra hörnet på följande sida.
https://www.tesla.com/sv_SE/support
Jag har inte provat om chatten funkar men har noterat att den finns där på senare tid.
Det låter ju för bra för att vara sant! Nu vågar jag då iaf köra ner på måndag.
Just denna Annette måste va samma som hjälpte mig (exakt samma namn iaf) då jag aldrig fick uppdateringar till min bil.
Normalt hänvisar dom rutinmässigt till "håll den på wifi så kommer det" men hon grävde faktiskt fram info och kollade runt så det visade sig att min bil var helt utanför mjukavaruuppdateringarna pga knas med landskoden,så hon är verkligen seriös.
Har inte råkat ut för nån annan som varit så duktig och serviceminded i chatten eller telefon faktiskt.