Det gick bra! Handtaget utbytt på förardörren till gen3, justerat på passagerarsidan så det inte gnisslar och ibland fastnar ute - och så felsökte de det ljud/vibration jag tycker mig höra, dock utan att hitta nåt onormalt. Allt inom garantin. Lånebilen var en X. Trevlig!samuelsu skrev:Jag testade chatten och fick kontakt efter en halvtimme. Hon kunde bekräfta tiden och även min inskrivna information/beskrivning + att den skulle finnas tillgänglig för teknikern. Sen avslutade hon med "Annette 14:56 There will also be a car ready for you. As you have no other questions I wish you a pleasant day and close this chat session."Pro-Z skrev:Chattrutan är placerad i det nedre högra hörnet på följande sida.
https://www.tesla.com/sv_SE/support
Jag har inte provat om chatten funkar men har noterat att den finns där på senare tid.
Det låter ju för bra för att vara sant! Nu vågar jag då iaf köra ner på måndag.
Servicebokning i app som kommuikationskanal
Moderator: Redaktion
Re: Servicebokning i app som kommuikationskanal
Audi e-tron 55 Proline Advanced S-Line black -20
Husvagn Adria 663KP, 1700kg enkelaxel (3,7-4,2 kWh/mil)
Passat GTE -18 (såld)
MS 70D AP1 -16 (såld)
Leaf 24 -14 (såld)
Husvagn Adria 663KP, 1700kg enkelaxel (3,7-4,2 kWh/mil)
Re: Servicebokning i app som kommuikationskanal
Försökte boka en service via min Tesla.
Tänkte att jag skulle kunna få en tid i nästa vecka men första lediga tid var vecka 8 och dessutom i Danmark. Försökte hitta Malmö men det gick inte. Vad har jag gjort för fel?
Tänkte att jag skulle kunna få en tid i nästa vecka men första lediga tid var vecka 8 och dessutom i Danmark. Försökte hitta Malmö men det gick inte. Vad har jag gjort för fel?
Re: Servicebokning i app som kommuikationskanal
Dom släpper tider lite då och då tror jag. Jag bokade också på ”fel ställe” först bara för att det var det enda lediga men blev hänvisad till att försöka igen dagen efter.
2019-03-29: Model 3 LR AWD, FSD, Svart/Svart, 19" Sport, HW2.5