FSD Beta är imponerande!

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Jordad
Teslaägare
Inlägg: 1431
Blev medlem: 04 mar 2019 18:15

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av Jordad »

Zalman3 skrev:
Får inte ovanstående länk att fungera.

Prova denna istället.

Tesla’s Andrej Karpathy Reveals Major FSD Update

Dave svamlar mycket. Kanske bäst att skippa honom förutom de grymma intervjuer han gör.

Här är hela videon med Karpathy:

Det jag tyckte var intressant är hur mycket de använder shadow mode nu och hur auto labeling går till. Irriterande att man skriver "Dojo next" på en slide och sedan bara börjar tala om annat. Suck.
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Inlägg: 19529
Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
Ort: Bollnäs
Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av Bjelke »

spacecoin skrev:
HerrNilsson skrev:
Reconnnn skrev:
spacecoin skrev:
Vanliga rondeller finns det inga Teslor utan FSD-beta som klarar, så det låter väldigt konstigt.

Det finns väl ingenting i FSD som är särskilt bra just nu i EU? Summon är en gimmick. Park assist vågar jag inte använda, NoA är för strypt. EAP så man får blinkersfilbyte är najs, dock. Hoppas också på att UNECE lättar upp enligt de förslag som ligger, men också att Tesla anpassar mer till deras regler så det finkar bättre inom de ramar som ges.
Använder Park asist väldigt ofta och NoA funkar bra för mig men skulle såklart vilja ha mer.
Håller med. Park assist är ju grym. Använder den nån gång per vecka. Kör på NoA mest hela tiden, motorväg och landsväg.
Tänker på det ibland när man ser andra Teslor på vägarna. Många verkar inte köra på AP/NoA. Varför liksom?
För min del tycker jag NoA fattar dåliga beslut, trots olika inställningar. Kör mycket på E4 norrut från Stockholm över Kista mot Bromma fram och tillbaka och jag tycker inte att den vill välja rätt filer vid rätt tillfällen, och eftersom jag ändå måste bekräfta alla beslut, så blir det oftast bara irriterande. Det känns som att bilen kör mig snarare än att bilen kör sig själv. AP använder jag dock hela tiden, men byter fil själv med blinkers.

När det gäller Park Assist tycker jag min bil sällan aktiverar Park Assist när jag vill det och jag är bättre och snabbare på fickparkera min X än den i alla fall.
Ungefär lika här, kör mest på vanliga AP och byter fil själv, mycket smidigare tycker jag, får se om det blir bättre framöver…
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av Zalman3 »

Pratar Tesla om Tesla Vision när man beställer en M3 i Sverige idag?
Screenshot_20210622-222214_Twitter.jpg
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 5883
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av spacecoin »

EQS Level 3
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 5883
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av spacecoin »

Level 4 parking och reverse parking under nästa år: https://media.daimler.com/marsMediaSite ... d=49584142
Användarvisningsbild
OfarligTesla
Teslaägare
Inlägg: 5478
Blev medlem: 17 feb 2018 09:16

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av OfarligTesla »

spacecoin skrev:
Level 4 parking och reverse parking under nästa år: https://media.daimler.com/marsMediaSite ... d=49584142
Ja Mercedes pushar verkligen Level 3 och 4 nu, hoppas på att övriga EU inför regelverken snart också så det blir användbart i hela EU.
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 5883
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av spacecoin »

OfarligTesla skrev:
spacecoin skrev:
Level 4 parking och reverse parking under nästa år: https://media.daimler.com/marsMediaSite ... d=49584142
Ja Mercedes pushar verkligen Level 3 och 4 nu, hoppas på att övriga EU inför regelverken snart också så det blir användbart i hela EU.
Jag hoppas och tror att det kommer att lossna lite i EU/UNECE de närmaste åren i och med Tysklands lagändring och att de tyska biltillverkarna kommer igång med autonomi på allvar.
Användarvisningsbild
OfarligTesla
Teslaägare
Inlägg: 5478
Blev medlem: 17 feb 2018 09:16

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av OfarligTesla »

spacecoin skrev:
Jag hoppas och tror att det kommer att lossna lite i EU/UNECE de närmaste åren i och med Tysklands lagändring och att de tyska biltillverkarna kommer igång med autonomi på allvar.
Det är det jag hoppas på också, när Tyskarna har något att leverera kommer Tyskland se till att det drivs igenom. Kanske blir en Tysk som nästa bil helt enkelt!
Användarvisningsbild
Alfred
Teslaägare
Inlägg: 743
Blev medlem: 18 sep 2014 13:08
Ort: Stockholm/Fellingsbro

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av Alfred »

Lite tråkigt att Mercedes behöver begränsa det till max 60 km/h, men det är ju en början. Har någon koll på om lagstiftningen i Tyskland gett sig på att försöka beskriva tekniska krav på fordonen som ska få göra detta, eller är lagen teknikneutral och inriktad på mätbar funktion? Om det senare borde ju Tesla snart kunna låsa upp motsvarande.
2021 3LR | Red Multi-Coat | Ultra White | XPEL Stealth | FSD
2017 X90D | Midnight Silver | Ultra White | XPEL Stealth | FSD
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 5883
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av spacecoin »

Alfred skrev:
Lite tråkigt att Mercedes behöver begränsa det till max 60 km/h, men det är ju en början. Har någon koll på om lagstiftningen i Tyskland gett sig på att försöka beskriva tekniska krav på fordonen som ska få göra detta, eller är lagen teknikneutral och inriktad på mätbar funktion? Om det senare borde ju Tesla snart kunna låsa upp motsvarande.
Det finns en certifieringsprocess. Har inte koll på detaljerna.
Användarvisningsbild
Hertsh
Teslaägare
Inlägg: 1204
Blev medlem: 11 mar 2019 13:03
Ort: Stockholmsområdet

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av Hertsh »

Alfred skrev:
Lite tråkigt att Mercedes behöver begränsa det till max 60 km/h, men det är ju en början. Har någon koll på om lagstiftningen i Tyskland gett sig på att försöka beskriva tekniska krav på fordonen som ska få göra detta, eller är lagen teknikneutral och inriktad på mätbar funktion? Om det senare borde ju Tesla snart kunna låsa upp motsvarande.
BMW har också 60 km/h som gräns på flera av sina "autonoma" funktioner. Jag vet inte varför.
MX LR (Raven) 2019
Användarvisningsbild
OfarligTesla
Teslaägare
Inlägg: 5478
Blev medlem: 17 feb 2018 09:16

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av OfarligTesla »

Hertsh skrev:
Alfred skrev:
Lite tråkigt att Mercedes behöver begränsa det till max 60 km/h, men det är ju en början. Har någon koll på om lagstiftningen i Tyskland gett sig på att försöka beskriva tekniska krav på fordonen som ska få göra detta, eller är lagen teknikneutral och inriktad på mätbar funktion? Om det senare borde ju Tesla snart kunna låsa upp motsvarande.
BMW har också 60 km/h som gräns på flera av sina "autonoma" funktioner. Jag vet inte varför.
Förmodligen för att UNECE inte röstat igenom höjningen för vad nivå 3 skall få göra, så just nu är det max 60 km/h som gäller. Förhoppningsvis höjer de till 130 km/h snart enligt det förslaget de lagt.
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 5883
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av spacecoin »

Volvo Xc90 med Lidar som standard, och utlovad L4 med liability hos Volvo.

https://www.forbes.com/sites/samabuelsa ... equipment/
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av Svenssons »

spacecoin skrev:
Volvo Xc90 med Lidar som standard, och utlovad L4 med liability hos Volvo.

https://www.forbes.com/sites/samabuelsa ... equipment/
Märkligt att du verkar tycka att dessa datorgenererade bilder eller filmer från Teslas konkurrenter eller testkörning under kontrollerade former på avstängd bana är något som måste lyftas upp även ifall tråden handlar om Teslas FSD Beta. När FSD Beta som körs i tusentals bilar ute i trafiken idag, ofta av vanliga kunder, lyfts fram i tråden så försöker du förminska det som att det endast är i ett fåtal bilar av köpta personer/personer med en agenda och inte alls har något med autonom körning att göra...

Det finns mängder med FSD Beta-klipp och fler publiceras kontinuerligt. Även när dessa visar att Tesla klarar av mycket svårare situationer än t.ex. Waymo så verkar du ignorera dessa.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 5883
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av spacecoin »

Svenssons skrev:
spacecoin skrev:
Volvo Xc90 med Lidar som standard, och utlovad L4 med liability hos Volvo.

https://www.forbes.com/sites/samabuelsa ... equipment/
Märkligt att du verkar tycka att dessa datorgenererade bilder eller filmer från Teslas konkurrenter eller testkörning under kontrollerade former på avstängd bana är något som måste lyftas upp även ifall tråden handlar om Teslas FSD Beta. När FSD Beta som körs i tusentals bilar ute i trafiken idag, ofta av vanliga kunder, lyfts fram i tråden så försöker du förminska det som att det endast är i ett fåtal bilar av köpta personer/personer med en agenda och inte alls har något med autonom körning att göra...

Det finns mängder med FSD Beta-klipp och fler publiceras kontinuerligt. Även när dessa visar att Tesla klarar av mycket svårare situationer än t.ex. Waymo så verkar du ignorera dessa.
Jag tycker det är intressant att diskutera vad som händer utanför Tesla-bubblan, tycker inte du det? När det gäller FSD-betan, att den klarar vissa situationer svåra ibland är liksom inget bevis på att den är redo för någon slags autonom körning utan mänskligt ansvar hela tiden. Är det spännande att följa? Absolut! Kommer den att vara L4 inom 24 månader? Absolut inte.

När Tesla säger att dom tar liability för dess körning, som man hävdar att Volvo gör ovan, blir jag imponerad på riktigt.

Det är ju faktiskt bara runt 100-200 personer utanför Tesla som kör betan, samtliga med strikta avtal som vad dom får och inte får göra och visa. Elon sa ju att man skulle rulla ut mycket bredare med Beta 9. Och sedan hittade han på "knappen". Som kommer inom kort...

Jag hoppas att Tesla levererar, det vore kul att se! Jag tror dock att man är upptagen med att ta bort radar och fixa buggar kring det i några månader till...

Sedan verkar det inte vara helt asgrym stämning i gruppen, men man ska nog ta detta men en stor nypa salt. Det är bara en persons uppfattning:
The handbook is wrong - there are assholes at Tesla - and it starts at the top. The quotes above come directly from Andre and Fabio. They have created the most toxic, hostile work environment treating people like cattle and having no regard for them whatsoever. I hope they are proud of what they have built. Personally, I can no longer support such an environment, management, and leadership - if this is ok with Tesla - its not ok with me.
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av Svenssons »

spacecoin skrev:
Svenssons skrev:
spacecoin skrev:
Volvo Xc90 med Lidar som standard, och utlovad L4 med liability hos Volvo.

https://www.forbes.com/sites/samabuelsa ... equipment/
Märkligt att du verkar tycka att dessa datorgenererade bilder eller filmer från Teslas konkurrenter eller testkörning under kontrollerade former på avstängd bana är något som måste lyftas upp även ifall tråden handlar om Teslas FSD Beta. När FSD Beta som körs i tusentals bilar ute i trafiken idag, ofta av vanliga kunder, lyfts fram i tråden så försöker du förminska det som att det endast är i ett fåtal bilar av köpta personer/personer med en agenda och inte alls har något med autonom körning att göra...

Det finns mängder med FSD Beta-klipp och fler publiceras kontinuerligt. Även när dessa visar att Tesla klarar av mycket svårare situationer än t.ex. Waymo så verkar du ignorera dessa.
Jag tycker det är intressant att diskutera vad som händer utanför Tesla-bubblan, tycker inte du det? När det gäller FSD-betan, att den klarar vissa situationer svåra ibland är liksom inget bevis på att den är redo för någon slags autonom körning utan mänskligt ansvar hela tiden. Är det spännande att följa? Absolut! Kommer den att vara L4 inom 24 månader? Absolut inte.

När Tesla säger att dom tar liability för dess körning, som man hävdar att Volvo gör ovan, blir jag imponerad på riktigt.

Det är ju faktiskt bara runt 100-200 personer utanför Tesla som kör betan, samtliga med strikta avtal som vad dom får och inte får göra och visa. Elon sa ju att man skulle rulla ut mycket bredare med Beta 9. Och sedan hittade han på "knappen". Som kommer inom kort...

Jag hoppas att Tesla levererar, det vore kul att se! Jag tror dock att man är upptagen med att ta bort radar och fixa buggar kring det i några månader till...

Sedan verkar det inte vara helt asgrym stämning i gruppen, men man ska nog ta detta men en stor nypa salt. Det är bara en persons uppfattning:
The handbook is wrong - there are assholes at Tesla - and it starts at the top. The quotes above come directly from Andre and Fabio. They have created the most toxic, hostile work environment treating people like cattle and having no regard for them whatsoever. I hope they are proud of what they have built. Personally, I can no longer support such an environment, management, and leadership - if this is ok with Tesla - its not ok with me.
Visst är jag intresserad av vad alla biltillverkare tillför när det kommer till autonom körning! Det är superspännande och kommer vara en av de viktigaste förändringarna inom bilindustrin. Det jag tycker är lite tveksamt är att dissa FSD Beta och länka till klipp om konkurrenterna i denna tråd utan någon koppling alls i inlägget som har att göra med FSD Beta. Starta egna trådar för respektive teknik/bilmärke eller använd de trådar som redan finns om du inte har någon koppling till FSD Beta i ditt inlägg. Insatserna från de andra tillverkarna är värda mer än random inlägg i en tråd som inte alls handlar om dem.

Du snackar hela tiden om att det enbart är 100-200 personer som du kallar influencers som har tillgång till FSD Beta. De enda officiella vi har är att de i februari var ca 1 000 personer i FSD Beta-programmet och att man därefter har dubblat detta. Du kan ju inte gå på antalet Youtubers som postar klipp på Youtube om FSD Beta som en indikation om hur många som har tillgång till det. Tror du tex att introverta nördar kommer publicera sin körning på Youtube eller någon annanstans?

Bra också att du kan se in i framtiden och är så säker på dig själv.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 5883
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av spacecoin »

Svenssons skrev:
Du snackar hela tiden om att det enbart är 100-200 personer som du kallar influencers som har tillgång till FSD Beta. De enda officiella vi har är att de i februari var ca 1 000 personer i FSD Beta-programmet och att man därefter har dubblat detta. Du kan ju inte gå på antalet Youtubers som postar klipp på Youtube om FSD Beta som en indikation om hur många som har tillgång till det.
Ja, hum, Tesla sa själva att i december 2020 att det fanns 55 externa betatestare (minst 30 av dom är aktiva på YouTube-kanaler) av de 200 som fanns totalt enligt myndighetskommunikation. Nu säger man att det är 1000 totalt, men det är Elon-kvalitet på den siffran. Om man då antar att det är samma förhållande mellan anställda och externer så blir det drygt 250... Dra sedan av Elonfaktor på det.

Har du någon annan uppgift?
Användarvisningsbild
frippan
Teslaägare
Inlägg: 1595
Blev medlem: 18 mar 2017 18:46
Ort: Eskilstuna

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av frippan »

spacecoin skrev:
Svenssons skrev:
Du snackar hela tiden om att det enbart är 100-200 personer som du kallar influencers som har tillgång till FSD Beta. De enda officiella vi har är att de i februari var ca 1 000 personer i FSD Beta-programmet och att man därefter har dubblat detta. Du kan ju inte gå på antalet Youtubers som postar klipp på Youtube om FSD Beta som en indikation om hur många som har tillgång till det.
Ja, hum, Tesla sa själva att i december 2020 att det fanns 55 externa betatestare (minst 30 av dom är aktiva på YouTube-kanaler) av de 200 som fanns totalt enligt myndighetskommunikation. Nu säger man att det är 1000 totalt, men det är Elon-kvalitet på den siffran. Om man då antar att det är samma förhållande mellan anställda och externer så blir det drygt 250... Dra sedan av Elonfaktor på det.

Har du någon annan uppgift?
Andrej Karpathy sa att det var 2000 testare i sitt föredrag häromdagen. Han borde ju om någon ha koll på läget.
Model 3 - LR - AWD - FSD - Midnight Silver
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 5883
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av spacecoin »

Ok, min poäng är att:
1) en bråkdel är externa. Det är ju fler än 2000 pers som jobbar med mjukvara på Tesla så det är ingen traditionell ”friends and family” testning, utan något smalare. Om det just nu är 55, 200 eller några fler vet bara Tesla. Efter fyra månader var det 55.
2) dom är noggrant utvalda för att maximera marknadsföring
Användarvisningsbild
frippan
Teslaägare
Inlägg: 1595
Blev medlem: 18 mar 2017 18:46
Ort: Eskilstuna

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av frippan »

spacecoin skrev:
Ok, min poäng är att:
1) en bråkdel är externa. Det är ju fler än 2000 pers som jobbar med mjukvara på Tesla så det är ingen traditionell ”friends and family” testning, utan något smalare. Om det just nu är 55, 200 eller några fler vet bara Tesla. Efter fyra månader var det 55.
2) dom är noggrant utvalda för att maximera marknadsföring
Nu vet jag inte hur många som jobbar med mjukvara på Tesla, det enda jag vet är att det är ≈20 personer som jobbar med FSD.
Model 3 - LR - AWD - FSD - Midnight Silver
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av Svenssons »

spacecoin skrev:
Ok, min poäng är att:
1) en bråkdel är externa. Det är ju fler än 2000 pers som jobbar med mjukvara på Tesla så det är ingen traditionell ”friends and family” testning, utan något smalare. Om det just nu är 55, 200 eller några fler vet bara Tesla. Efter fyra månader var det 55.
2) dom är noggrant utvalda för att maximera marknadsföring
FSD Beta skickades ut publikt 20:e oktober 2020. Ligger december fyra månader efter detta?

Senaste offentliga uppgift för hur många som kör FSD Beta ute i trafiken är ca 2 000 personer. Varför hänger du dig kvar på en uppgift från mindre än 2 månader efter att FSD beta lanserades och som är mer än halvåret gammal än flera uppgifter från senaste månaderna?

Även när du sedan använder nyare uppgifter så tar du och delar denna uppgift med 5-10 bara för att du verkar spekulera att det då blir en mer korrekt uppgift från din synvinkel. Varför skulle du veta bättre eller ha mer korrekt siffra än de som faktiskt är ansvariga för detta?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 5883
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av spacecoin »

Svenssons skrev:
spacecoin skrev:
Ok, min poäng är att:
1) en bråkdel är externa. Det är ju fler än 2000 pers som jobbar med mjukvara på Tesla så det är ingen traditionell ”friends and family” testning, utan något smalare. Om det just nu är 55, 200 eller några fler vet bara Tesla. Efter fyra månader var det 55.
2) dom är noggrant utvalda för att maximera marknadsföring
FSD Beta skickades ut publikt 20:e oktober 2020. Ligger december fyra månader efter detta?

Senaste offentliga uppgift för hur många som kör FSD Beta ute i trafiken är ca 2 000 personer. Varför hänger du dig kvar på en uppgift från mindre än 2 månader efter att FSD beta lanserades och som är mer än halvåret gammal än flera uppgifter från senaste månaderna?

Även när du sedan använder nyare uppgifter så tar du och delar denna uppgift med 5-10 bara för att du verkar spekulera att det då blir en mer korrekt uppgift från din synvinkel. Varför skulle du veta bättre eller ha mer korrekt siffra än de som faktiskt är ansvariga för detta?
Ja det är snarare två månader, helt rätt. Jag fick för mig att det var augusti. Att det initiala urvalet är fan-boys som flitigt använder sociala media tror jag vi är överens om i alla fall. Sedan har dom fått rekommendera kompisar, så vitt jag läst, för att utöka programmet med externer.

Att det är samma förhållande mellan externa och anställda med tillgång till betan är en gissning, men det finns inga uppgifter som talar emot det heller så vitt jag vet. "de som faktiskt är ansvariga" har väl inte gett någon ny siffra på antal externa testare så vitt jag vet...

Hoppas att v9 går ut bredare med "knapp", så får vi se hur det går med fler datapunkter. Jag är förhoppningsfull, förhoppningsvis kommer den i år. Ska bli väldigt roligt, och spännande, att se hur det faller ut.

FSD-beta 8.2 är tre månader gammal nu i alla fall och jag gissar att utvecklingsteamet har fullt upp med radar-avveckling och att få till de där nya "bird's eye" sammanslagna vyns neurala nät ett tag till.

När har alla FSD-köpare i USA betan? Händer det under 2021, 2022, eller senare? Kanske FSD-beta i min EU-bil 2023? L4 i USA 2025? EU 2026? Vad tror du/ni?
Användarvisningsbild
frippan
Teslaägare
Inlägg: 1595
Blev medlem: 18 mar 2017 18:46
Ort: Eskilstuna

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av frippan »

Nu närmar vi oss, nu är det nästa vecka och inte två veckor Bild
Bild
Model 3 - LR - AWD - FSD - Midnight Silver
Användarvisningsbild
Remuz
Teslaägare
Inlägg: 5961
Blev medlem: 19 sep 2015 09:03
Ort: Stureby, Stockholm

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av Remuz »

frippan skrev:
Nu närmar vi oss, nu är det nästa vecka och inte två
Då borde det vara 2mån bort ungefär i Elontid räknat? Närmare än jag trodde.
P85D svart/svart med gratis SuC
Kubi
Inlägg: 270
Blev medlem: 23 feb 2020 09:14

Re: FSD Beta är imponerande!

Inlägg av Kubi »



Verkar som om HW3 inte kommer att vara tillräckligt bra för FSD, eller för nästa steg.
Så HW4 på kommande? Gratis för alla som köpt FSD?
Skriv svar