Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19.
https://cleantechnica.com/2021/07/29/te ... august-19/
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

Vad kommer ut av AI dagen den 19 augusti?
Skärmavbild 2021-08-08 kl. 12.00.39.png
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 6198
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av spacecoin »

Det börjar ju utkristallisera sig ett mönster:
  • Autonomy day 2019: Robotaxi.
  • Battery day 2020: Torr-elektrod.
  • AI-day 2021: Något annat man inte klarar av?
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

spacecoin skrev:
Det börjar ju utkristallisera sig ett mönster:
  • Autonomy day 2019: Robotaxi.
  • Battery day 2020: Torr-elektrod.
  • AI-day 2021: Något annat man inte klarar av?
Inte klarar av?
Är helt övertygad om att Tesla både kommer med Robottaxi och 4680 batterier med torrelektrod.
Elon sätter höga mål, och det allra mesta lyckas han med att uppnå, visserligen ofta lite senare än vad som först anges, men han levererar.
Och det är därför som Tesla är världens högst värderade bilbolag och det är därför Elon är en av världen rikaste personer.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 6198
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av spacecoin »

Zalman3 skrev:
spacecoin skrev:
Det börjar ju utkristallisera sig ett mönster:
  • Autonomy day 2019: Robotaxi.
  • Battery day 2020: Torr-elektrod.
  • AI-day 2021: Något annat man inte klarar av?
Inte klarar av?
Är helt övertygad om att Tesla både kommer med Robottaxi och 4680 batterier med torrelektrod.
Elon sätter höga mål, och det allra mesta lyckas han med att uppnå, visserligen ofta lite senare än vad som först anges, men han levererar.
Och det är därför som Tesla är världens högst värderade bilbolag och det är därför Elon är en av världen rikaste personer.
Inte klarar av inom fem år kanske jag skulle ha skrivit, men jag trodde det var underförstått. Om man får hundra år på sig så tror till och med jag att Tesla kan komma till Robotaxi.
Användarvisningsbild
Jordad
Teslaägare
Inlägg: 1431
Blev medlem: 04 mar 2019 18:15

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Jordad »

Zalman3 skrev:
spacecoin skrev:
Det börjar ju utkristallisera sig ett mönster:
  • Autonomy day 2019: Robotaxi.
  • Battery day 2020: Torr-elektrod.
  • AI-day 2021: Något annat man inte klarar av?
Inte klarar av?
Är helt övertygad om att Tesla både kommer med Robottaxi och 4680 batterier med torrelektrod.
Elon sätter höga mål, och det allra mesta lyckas han med att uppnå, visserligen ofta lite senare än vad som först anges, men han levererar.
Och det är därför som Tesla är världens högst värderade bilbolag och det är därför Elon är en av världen rikaste personer.
Ja oerhört fånigt att sitta och skriva listor över sådant som Tesla eller andra nyskapande företag inte har lyckats genomföra ännu. Jag är enbart tacksam att man får vara med och följa utvecklingen. AI-dagen blir spännande :)
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 6198
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av spacecoin »

Jordad skrev:
Zalman3 skrev:
spacecoin skrev:
Det börjar ju utkristallisera sig ett mönster:
  • Autonomy day 2019: Robotaxi.
  • Battery day 2020: Torr-elektrod.
  • AI-day 2021: Något annat man inte klarar av?
Inte klarar av?
Är helt övertygad om att Tesla både kommer med Robottaxi och 4680 batterier med torrelektrod.
Elon sätter höga mål, och det allra mesta lyckas han med att uppnå, visserligen ofta lite senare än vad som först anges, men han levererar.
Och det är därför som Tesla är världens högst värderade bilbolag och det är därför Elon är en av världen rikaste personer.
Ja oerhört fånigt att sitta och skriva listor över sådant som Tesla eller andra nyskapande företag inte har lyckats genomföra ännu. Jag är enbart tacksam att man får vara med och följa utvecklingen. AI-dagen blir spännande :)
Vad tycker ni är poängen med dessa "dagar" om man inte levererar på det man säger förrän 5-10 år senare och långt i från först på marknaden?
Användarvisningsbild
Jordad
Teslaägare
Inlägg: 1431
Blev medlem: 04 mar 2019 18:15

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Jordad »

spacecoin skrev:
Vad tycker ni är poängen med dessa "dagar" om man inte levererar på det man säger att man ska?
Tesla är ambitiösa och försöker leverera sådant som ofta majoriteten säger är omöjligt att leverera. Man har dessutom aggressiva tidsmål. Slappna av och njut av det istället. Det finns ingen mening med att gnälla över samma saker konstant om och om igen. Alla är redan medvetna om att man inte ska förvänta sig att Tesla ska nå alla tidsmål. Elon brukar skämta om det själv som du kanske har märkt. "Two weeks"

Autonomy day var riktad till investerare. Som aktieägare tyckte jag det var lärorikt.

Battery day var riktad till investerare, gruvindustri och det handlade mycket om rekrytering med. Riktigt lärorikt för mig som investerare.

AI-day ska enligt Tesla handla mest om rekrytering men det är säkert mycket som är spännande om man är investerare med :)
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

spacecoin skrev:
Jordad skrev:
Zalman3 skrev:
spacecoin skrev:
Det börjar ju utkristallisera sig ett mönster:
  • Autonomy day 2019: Robotaxi.
  • Battery day 2020: Torr-elektrod.
  • AI-day 2021: Något annat man inte klarar av?
Inte klarar av?
Är helt övertygad om att Tesla både kommer med Robottaxi och 4680 batterier med torrelektrod.
Elon sätter höga mål, och det allra mesta lyckas han med att uppnå, visserligen ofta lite senare än vad som först anges, men han levererar.
Och det är därför som Tesla är världens högst värderade bilbolag och det är därför Elon är en av världen rikaste personer.
Ja oerhört fånigt att sitta och skriva listor över sådant som Tesla eller andra nyskapande företag inte har lyckats genomföra ännu. Jag är enbart tacksam att man får vara med och följa utvecklingen. AI-dagen blir spännande :)
Vad tycker ni är poängen med dessa "dagar" om man inte levererar på det man säger att man ska?
Poängen med AI dagen är att värva ny personal.
Alltså vill man visa upp en vision som folk är sugna att medverka i.

Och angående om inte klara av saker. Jag kan göra en lång lista på saker som Teslas konkurrenter inte klarar av.
Jag trodde att när Tesla lanserade sin MS 2012 så skulle det dröja 3 år, sedan skulle konkurrenterna köra över Tesla senast 2015.
Nu skriver vi 2021 och vi vet hur det gick.

Dagens bilföretag är ju ofta en sammansättningsfabrik, "plåtbockare" som köper in det mesta från underleverantörer.
"Kärnkompetensen" har varit fossilmotorn, nästan allt allt annat har outsourcsats.
Nu när man ska köra på el, då har man inte den kompetensen. Och att ringa Bosch med flera hjälper inte eftersom Tesla gör det mesta inhouse.
Så ska man kopiera Tesla får man snällt börja göra nåt själv, och det är svårt, dyrt och tar lång tid.

Som grädde på moset så faller bilförsäljningen i allmänhet.
Så tidsfristen för att ställa om minskar snabbt. Kassakon, fossilbilsförsäljning sinar.
I Tyskland sjönk bilförsäljningen med 24,9% i juli.
https://www.marklines.com/en/statistics ... y-by-month

Och fossilbils försäljningen sjunker ännu mera.
Och när volymerna sjunker, då höjs tillverkningskostnaden per bil.
Och det kan bli riktigt besvärligt om en underleverantör går i konken.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 6198
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av spacecoin »

Jordad skrev:
spacecoin skrev:
Vad tycker ni är poängen med dessa "dagar" om man inte levererar på det man säger att man ska?
Tesla är ambitiösa och försöker leverera sådant som ofta majoriteten säger är omöjligt att leverera. Man har dessutom aggressiva tidsmål. Slappna av och njut av det istället. Det finns ingen mening med att gnälla över samma saker konstant om och om igen. Alla är redan medvetna om att man inte ska förvänta sig att Tesla ska nå alla tidsmål. Elon brukar skämta om det själv som du kanske har märkt. "Two weeks"

Autonomy day var riktad till investerare. Som aktieägare tyckte jag det var lärorikt.

Battery day var riktad till investerare, gruvindustri och det handlade mycket om rekrytering med. Riktigt lärorikt för mig som investerare.

AI-day ska enligt Tesla handla mest om rekrytering men det är säkert mycket som är spännande om man är investerare med :)
Kan du förklara för mig hur är det är "intressant" eller relevant information för investerare om man inte kommer i mål inom fem år och då inte är först eller ens femma? Då är det ju bara att missleda investerare som jag ser det. Att ständigt dra "optimist"-kortet tycker jag är både fantasilöst och okritiskt.
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

spacecoin skrev:
Jordad skrev:
spacecoin skrev:
Vad tycker ni är poängen med dessa "dagar" om man inte levererar på det man säger att man ska?
Tesla är ambitiösa och försöker leverera sådant som ofta majoriteten säger är omöjligt att leverera. Man har dessutom aggressiva tidsmål. Slappna av och njut av det istället. Det finns ingen mening med att gnälla över samma saker konstant om och om igen. Alla är redan medvetna om att man inte ska förvänta sig att Tesla ska nå alla tidsmål. Elon brukar skämta om det själv som du kanske har märkt. "Two weeks"

Autonomy day var riktad till investerare. Som aktieägare tyckte jag det var lärorikt.

Battery day var riktad till investerare, gruvindustri och det handlade mycket om rekrytering med. Riktigt lärorikt för mig som investerare.

AI-day ska enligt Tesla handla mest om rekrytering men det är säkert mycket som är spännande om man är investerare med :)
Kan du förklara för mig hur är det är "intressant" om man inte kommer i mål inom fem år och då inte ens är först eller ens femma? Då är det ju bara att missleda investerare som jag ser det. Att ständigt dra "optimist"-kortet tycker jag är både fantasilöst och okritiskt.
Jag kör en Tesla med EAP. Anser att det är marknadens bästa och jag använder den ca 90% av min körning.
Anser att jag är en mera utvilad och säkrare förare med EAP aktiverad.

Även om Tesla kommer med en fungerande Robottaxi imorgon så kommer det dröja läääänge innan den blir godkänd i Europa.
Och även om den så småningom blir godkänd, så tar det nog ett bra tag innan "Svensson" vågar åka i en Robottaxi.
Dessutom har ju EU visat med all önskvärd tydlighet att man inte vill att Tesla ska få monopol.
Så en allmän användning av Robottaxi i någon nämnvärd utsträckning kommer att dröja. Länge.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
renes
Teslaägare
Inlägg: 1573
Blev medlem: 24 apr 2019 15:24
Ort: Uppsala

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av renes »

spacecoin skrev:
Kan du förklara för mig hur är det är "intressant" om man inte kommer i mål inom fem år och då inte ens är först eller ens femma? Då är det ju bara att missleda investerare som jag ser det. Att ständigt dra "optimist"-kortet tycker jag är både fantasilöst och okritiskt.
Om du jämför mediastrategin hos Apple och Tesla så kan det hjälpa till att förstå. Apple håller ju tyst och lovar ingenting tills en produkt är klar och kan köpas, med vissa undantag. Undantagen är teknikskiften där medverkan behövs från utomstående, typ byte av processorarkitektur. Skulle man hålla den hemlig så skulle utrullningen gå sämre, eftersom software inte skulle finnas på plats i tid.

Om du sen tittar på Tesla och på de saker Elon talar om, så är det teknikskiften han pratar om. Nyheter som behöver stöd utifrån för att lyckas bäst. T.ex. AI, där han söker talanger för att hjälpa till. Utrullning av FSD där det behövs en folkrörelse och förväntan för att få till nödvändiga förändringar i politiken och reglement. Nya riktningar som kräver investeringar och många som kräver att en hel marknad av underleverantörer hänger på tåget.

Tittar du på Tesla igen vad gäller nyheter som inte kräver medverkan från världen utanför Tesla, typ ny design (facelift), ny modell (Model 2), automatisering av tillverkning, m.m., så är Tesla och Elon lika tystlåtna om dessa som Tim Cook är om nya produkter.

Mao, Elons framtidsspaningar och utlåtanden har en funktion, de är inte bara entertainment. Och de är sannerligen inte tomt skryt eller lögner.

Att underskatta Elon är nog inte vare sig vettigt eller ett framgångsrecept.
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

renes skrev:
spacecoin skrev:
Kan du förklara för mig hur är det är "intressant" om man inte kommer i mål inom fem år och då inte ens är först eller ens femma? Då är det ju bara att missleda investerare som jag ser det. Att ständigt dra "optimist"-kortet tycker jag är både fantasilöst och okritiskt.
Om du jämför mediastrategin hos Apple och Tesla så kan det hjälpa till att förstå. Apple håller ju tyst och lovar ingenting tills en produkt är klar och kan köpas, med vissa undantag. Undantagen är teknikskiften där medverkan behövs från utomstående, typ byte av processorarkitektur. Skulle man hålla den hemlig så skulle utrullningen gå sämre, eftersom software inte skulle finnas på plats i tid.

Om du sen tittar på Tesla och på de saker Elon talar om, så är det teknikskiften han pratar om. Nyheter som behöver stöd utifrån för att lyckas bäst. T.ex. AI, där han söker talanger för att hjälpa till. Utrullning av FSD där det behövs en folkrörelse och förväntan för att få till nödvändiga förändringar i politiken och reglement. Nya riktningar som kräver investeringar och många som kräver att en hel marknad av underleverantörer hänger på tåget.

Tittar du på Tesla igen vad gäller nyheter som inte kräver medverkan från världen utanför Tesla, typ ny design (facelift), ny modell (Model 2), automatisering av tillverkning, m.m., så är Tesla och Elon lika tystlåtna om dessa som Tim Cook är om nya produkter.

Mao, Elons framtidsspaningar och utlåtanden har en funktion, de är inte bara entertainment. Och de är sannerligen inte tomt skryt eller lögner.

Att underskatta Elon är nog inte vare sig vettigt eller ett framgångsrecept.
Angående batteridagen så var det kanske mest ett förhandlingstrix.
Man vill gå till Panasonic, CATL, LG Chem, SAMSUNG, BYD med flera och säga.
Vi kan tillverka 4680 batterier för 50 dollar per kWh själva.
Eller så bjuder vi 50 dollar per kWh för batterier från er.

Ur bilförsäljningssynpunkt var det dumt. Nu väntar vissa med att ta en MY med 2170 batterier från kina.
Man vill ha 4680 batterier.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 6198
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av spacecoin »

renes skrev:
Elons framtidsspaningar och utlåtanden har en funktion, de är inte bara entertainment. Och de är sannerligen inte tomt skryt eller lögner.
Att underskatta Elon är nog inte vare sig vettigt eller ett framgångsrecept.
Jag underskattar verkligen inte hans förmågor, sedan kan det ju vara så att du och jag har olika uppfattningar om vad de är.

Att Elon gör "framtidsspaningar" är en sak, men att stå på investerardagar och tvärsäkert säga "Robotaxi 2020", det är ingen spaning, det tror jag vi kan vara överens om?

Vi får väl se hur det går med torr-elektroden, där var han ju långt mer försiktig, och vad nu dom hittar på på AI-dagen.
Zalman3 skrev:
Angående batteridagen så var det kanske mest ett förhandlingstrix.
Jaha, så det är OK att missleda investerare om man tjänar pengar på det?
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

spacecoin skrev:
renes skrev:
Elons framtidsspaningar och utlåtanden har en funktion, de är inte bara entertainment. Och de är sannerligen inte tomt skryt eller lögner.
Att underskatta Elon är nog inte vare sig vettigt eller ett framgångsrecept.
Jag underskattar verkligen inte hans förmågor, sedan kan det ju vara så att du och jag har olika uppfattningar om vad de är.

Att Elon gör "framtidsspaningar" är en sak, men att stå på investerardagar och tvärsäkert säga "Robotaxi 2020", det är ingen spaning, det tror jag vi kan vara överens om?

Vi får väl se hur det går med torr-elektroden, där var han ju lång mer försiktig, och vad nu dom hittar på på AI-dagen.
Zalman3 skrev:
Angående batteridagen så var det kanske mest ett förhandlingstrix.
Jaha, så det är OK att missleda investerare om man tjänar pengar på det?
Säger inte att Elon ljuger. Att han vill ha 4680 batterier i sina bilar är helt klart.
Det han däremot inte pratade så mycket om på batteridagen var hur många 4680 batterier han vill köpa av andra batteritillverkare.
Intressant att Tesla sätter en hel bransch standard med sina 4680 batterier.

En annan styrka hos Elon är prestigelöshet. Kommer man på en bättre lösning, då kör man på den.
Skulle det vara så att Grafenbatterier är billiga och bra, då utgår jag ifrån att Tesla snabbt har dessa batterier i sina bilar.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
Jordad
Teslaägare
Inlägg: 1431
Blev medlem: 04 mar 2019 18:15

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Jordad »

spacecoin skrev:
Vi får väl se hur det går med torr-elektroden, där var han ju långt mer försiktig, och vad nu dom hittar på på AI-dagen.
När det gäller 4680 och dbe så har Elon uttalat sig långt mer försiktigt än direkt ansvarige Drew Baglino under utvecklingen. Men under senaste kvartalsrapporten så sa de båda att dbe inte har varit något större problem. De håller på och bygger två jättefabriker som båda är designade för enbart dbe. Däremot har de för tillfället problem med designen av valsarna för katoden som inte höll när de skalade upp processen. Det lät verkligen inte som ett olösligt problem.
But again, it's an engineering problem. It's not a question of if, it's a question of when. On the mixing side, we haven't actually really had any challenges specific to your question. Fundamentally, we're still happy with the dry process direction in terms of the factory footprint, complexity, utility, consumption, space, and overall complexity simplification.
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 6198
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av spacecoin »

Jag läser "Working backwards" just nu som handlar om Amazons strategier. Jag gillar Bezos kundservice-motto: "underpromise and overdeliver".
Användarvisningsbild
martinot
Teslaägare
Inlägg: 11572
Blev medlem: 13 maj 2019 19:22

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av martinot »

Zalman3 skrev:
Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19.
https://cleantechnica.com/2021/07/29/te ... august-19/
Grymt spännande! Skall bli kul att lyssna på! :D
M3LR
”Vi har i Sverige billig el, vi har ren el, vi har säker el, vi har kort sagt den energiförsörjning som alla andra länder skulle vilja ha. Och vårt huvudsakliga bekymmer är hur vi på kortast möjliga tid ska komma ur denna situation.” - Percy Barnevik
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

Hittar inte länken till AI dagen imorgon.
Var är den?
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 6198
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av spacecoin »

The event will likely be livestreamed on the company’s website beginning around 5 p.m. Eastern Standard Time. A link to the webcast isn’t available yet. The company didn’t respond to a request for comment about the agenda for the event.

https://www.barrons.com/articles/tesla- ... 1629244043
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

Kommer ni sitta uppe kl23.00 svensk tid imorgon och lyssna på AI eventet?
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 6198
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av spacecoin »

Antagligen
Användarvisningsbild
fth
Teslaägare
Inlägg: 7089
Blev medlem: 30 mar 2017 16:25
Ort: Stockholm
Referralkod: ts.la/fredrik8071

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av fth »

Zalman3 skrev:
Kommer ni sitta uppe kl23.00 svensk tid imorgon och lyssna på AI eventet?
Jag förstår inte frågan? ;)

/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

Vad som förväntas tas upp på AI Eventet.
Screenshot_20210818-191958_YouTube.jpg
Screenshot_20210818-192022_YouTube.jpg
Screenshot_20210818-192041_YouTube.jpg
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Användarvisningsbild
Zalman3
Teslaägare
Inlägg: 14855
Blev medlem: 29 mar 2016 18:28
Ort: Umeå

Re: Tesla Will Hold AI Day 2021 On August 19

Inlägg av Zalman3 »

Kommer HW4 Q4 i år?
Och i så fall, om jag uppgraderar från AP2 till FSD, får jag HW4 då?
Screenshot_20210818-192054_YouTube.jpg
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Skriv svar