Aktiekursen menar du. Börsvärdet är en aning högreJerker skrev:Börsvärdet just nu när jag kollade. Symboliken som omgärdar den här börskursen är ödesmättad!
666.66

Moderator: Redaktion
Aktiekursen menar du. Börsvärdet är en aning högreJerker skrev:Börsvärdet just nu när jag kollade. Symboliken som omgärdar den här börskursen är ödesmättad!
666.66
Jajaja... djefla messerschmitt...Legato skrev:Aktiekursen menar du. Börsvärdet är en aning högreJerker skrev:Börsvärdet just nu när jag kollade. Symboliken som omgärdar den här börskursen är ödesmättad!
666.66
Det återstår väl att se. Själv bryr jag mig mindre om kursen (trots att det är kul att följa), men tänker att jag behåller tills jag inte längre ser tillväxt i framtiden för Tesla och det är nog långt dit. Minst 3-5 år.Verdi skrev:Du skulle ha sålt där.Zalman3 skrev:Nytt ATH 735,12!!!
Helt galet!!!
läs högre upp. Ny köprek av stort hus i USA. 800+ riktkurs. Samt behåll.Yxel skrev:Varför rusar den idag då?
Jag sålde i mellandagarna, missade en del av uppgången men hoppade på igen och jag är inte direkt missnöjd trots att jag kunde ha fått mer.Teslaspolen skrev:![]()
![]()
Somliga av oss här är rätt nöjda, vi andra som sålde på förra årets ATH ser rätt fåniga ut nu.
Jerker skrev:Jag sålde i mellandagarna, missade en del av uppgången men hoppade på igen och jag är inte direkt missnöjd trots att jag kunde ha fått mer.Teslaspolen skrev:![]()
![]()
Somliga av oss här är rätt nöjda, vi andra som sålde på förra årets ATH ser rätt fåniga ut nu.
Men det förändras å andra sidan positivt i andra marknader som tex Sverige där malus har ökat efter årsskiftet. Tesla säljer ju även bilar genom sina redan sålda bilar. En mängd människor i Holland kommer nu få åkturer med nöjda Teslaägare vilket säkert kommer ge en hel del nya kunder framöver trots avsaknad av subventioner.Verdi skrev:Krävs nerver för att inte sälja nu... Hur bra vi än tycker våra bilar är så är Tesla beroende av subventioner för att sälja. Läste nånstans att Holland plockade bort sina nu vid årsskiftet. Såldes 12 tusen i december där så det är ett hårt slag.