Är de rädda vi snackar för mycket med de inbjudna ägarna eller?
Moderator: Redaktion
Det har vi väl en separat tråd för?LarsL skrev:Tiborspotting
Flirtade du inte till Model S också?TiborBlomhall skrev:OK det blev inte mycket till live-reportage.
Som kompensation får ni istället ett scoop:
Direkt efter presentationen gick jag fram till Franz von Holzhausen (Teslas chefsdesigner) och frågade honom om dragkroken.
Han log mot mig och sa att ja det kommer!
Bara Model Y eller Model 3 också? Frågade jag.
Båda, sa han. Och snart!
+1111 på den!!!!TiborBlomhall skrev:OK det blev inte mycket till live-reportage.
Direkt efter presentationen gick jag fram till Franz von Holzhausen (Teslas chefsdesigner) och frågade honom om dragkroken.
Båda, sa han. Och snart!
Hur såg bagaget ut?TiborBlomhall skrev:OK det blev inte mycket till live-reportage.
Båda, sa han. Och snart!
Man kan konfigurera och betälla sin bil redan nu.Mickep skrev:drag och hatchback. y har åtgärdat de "BRISTER" som model 3 har haft enligt vissa på forumet. Blev det någon reservationslista, sa de något om sådant?
Eftersom Polestar anklagades för att kopiera Tesla Model 3, så får vän av ordning påpeka att Tesla har kopierat Polestar med hatchback, drag och svarta listerMickep skrev:drag och hatchback. y har åtgärdat de "BRISTER" som model 3 har haft enligt vissa på forumet. Blev det någon reservationslista, sa de något om sådant?
Elon skrev drag först och ingen har levereratJeppe_E skrev:Eftersom Polestar anklagades för att kopiera Tesla Model 3, så får vän av ordning påpeka att Tesla har kopierat Polestar med hatchback, drag och svarta listerMickep skrev:drag och hatchback. y har åtgärdat de "BRISTER" som model 3 har haft enligt vissa på forumet. Blev det någon reservationslista, sa de något om sådant?
Oj Starstruck ?TiborBlomhall skrev:OK det blev inte mycket till live-reportage.
Båda, sa han. Och snart!
Right. Den missen gör jag aldrig någonsin om igen.Zoidberg skrev:Man kan konfigurera och betälla sin bil redan nu.Mickep skrev:drag och hatchback. y har åtgärdat de "BRISTER" som model 3 har haft enligt vissa på forumet. Blev det någon reservationslista, sa de något om sådant?
Betala reservationsavgift på 15.000:- Återbetalningsbart.
Därefter får man sitt RN-nummer, reservationsnummer.
Tesla.com/y
TiborBlomhall skrev:OK det blev inte mycket till live-reportage.
Båda, sa han. Och snart!