Moderator: Redaktion
bjelkeman skrev:Träffade någon på Mall of Scandinavia idag som hade precis provkört en e-Tron. Hen skulle byta från en väldigt stor och traditionell SUV. Tyckte att e-tron kändes som vilken SUV som helst och tänkte istället ta en Tesla Model S.
Hjälpte lite med att förklara om min upplevelse att äga en Model S. Verkar som hen var rätt nöjd. Hoppas på en till Model S ägare snart.
mati skrev:Jag vet inte om jag gillar designen, men jag har iaf anmält mig till nyhetsbrevet. Jag kan inte låta bli att tänka på att bilen heter bajs på franska. Hoppas att det är oavsiktligt.
esaiasmaximus skrev:mati skrev:Jag vet inte om jag gillar designen, men jag har iaf anmält mig till nyhetsbrevet. Jag kan inte låta bli att tänka på att bilen heter bajs på franska. Hoppas att det är oavsiktligt.
Dom köper inga tyska bilar ändå så Kbry...
mjoakim skrev:Hörde igår från en audihandlare att e-tron kommer med Matrix LED-strålkastare som standard men är avaktiverat om man inte gjort tillvalet.
Nu till det intressanta, man kommer kunna hyra denna funktionen per vecka eller månad t ex om man ska köra till fjällen. Väldigt intressant och en ny affärsmodell.
mjoakim skrev:Hörde igår från en audihandlare att e-tron kommer med Matrix LED-strålkastare som standard men är avaktiverat om man inte gjort tillvalet.
Nu till det intressanta, man kommer kunna hyra denna funktionen per vecka eller månad t ex om man ska köra till fjällen. Väldigt intressant och en ny affärsmodell.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Ruthen, ZedZ och 18 gäster