Moderator: Redaktion
Lindstromer skrev:Instämmer med placeringen. Bättre här än vid Biltema för nu är det 100m till McDonalds lite drygt. Så det finns något att äta i närheten iaf.![]()
Jerker skrev:Lindstromer skrev:Instämmer med placeringen. Bättre här än vid Biltema för nu är det 100m till McDonalds lite drygt. Så det finns något att äta i närheten iaf.![]()
Och inne i Maxihuset som McDonalds ligger bredvid finns ytterligare 3 restauranger och ett fint konditori, och så finns ytterligare en restaurang inom samma avstånd. Jag skulle säga att placeringen av den här SuC:n är väldigt bra. Dessutom är det mitt i det största köpcentrumet i Norrköping så butiker finns gott om att fördriva tiden i.
Lindstromer skrev:6st stolpar ser det ut att bli.
EnTraktor skrev:Lindstromer skrev:6st stolpar ser det ut att bli.
Jag ser det som ganska osannolikt att Tesla bygger 6 SuC i Norrköping.
Töre och Arvidsjaur får 8 stall, så minst 16, helst 20+ måste byggas i Norrköping.
Det kan bli en av dom populäraste SuC längst med E4an.
Generalbogge skrev:Jag tycker att ser ut som minst 12, utifrån dagens bilder.
Lindstromer skrev:Generalbogge skrev:Jag tycker att ser ut som minst 12, utifrån dagens bilder.
Jag kanske ser fel, men tyckte det var hål gjorda för 6st, möjligen att det blir stolpar hela vägen in till gräsmattan där man just nu gjorde markarbeten för transformatorn.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], root och 5 gäster