Hertsh skrev:Hämtade du den på Trosta Park? Stod där en blå X med 20" fälgar, som hade registreringsplåtar?![]()
Nej, i Göteborg. Min är dessutom vit!

Moderator: Redaktion
Hertsh skrev:Hämtade du den på Trosta Park? Stod där en blå X med 20" fälgar, som hade registreringsplåtar?![]()
tobwe404 skrev:Jag hämtade min S idag, ny luftfjädring, ny motor, uppdateringarna invändigt, kolfiberspoiler och - oväntat - ventilerade stolar.
Hertsh skrev:Nej. Den främsta uppdateringen invändigt är att den borstade aluminiumen har bytts mot mörk metall. Inga stora ändringar. De gjordes tidigare i år och är inte gjort i samband med den nya motorn/fjädringen.
För övrigt samma mörka metall som funnits i den cremefärgade inredningen sen den släpptes 2018.
Daniel_S skrev:tobwe404 skrev:Jag hämtade min S idag, ny luftfjädring, ny motor, uppdateringarna invändigt, kolfiberspoiler och - oväntat - ventilerade stolar.
Hämtar min X på fredag och är också en Raven med ventilerade stolar
Bogge skrev:Daniel_S skrev:tobwe404 skrev:Jag hämtade min S idag, ny luftfjädring, ny motor, uppdateringarna invändigt, kolfiberspoiler och - oväntat - ventilerade stolar.
Hämtar min X på fredag och är också en Raven med ventilerade stolar
Och jag ska hämta på lördag, mxp, utan ventilerade säten
Ossman skrev:Hämtar också min på lördag. Hur vet ni om det är ventilerade säten eller ej? För det går väl inte att utläsa från koderna?
Daniel_S skrev:Ossman skrev:Hämtar också min på lördag. Hur vet ni om det är ventilerade säten eller ej? För det går väl inte att utläsa från koderna?
Var förbi deras parkering och smet in och kikade
Edit:
Och nej, jag vet inte hur det syns i koderna
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst