Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Petrolpants
Teslaägare
Inlägg: 10
Blev medlem: 04 jun 2020 16:18

Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Petrolpants »

Sökte med hittade ingen sån här tråd?
Tänkte det vore kul att ha en tråd där man kan visa vad man fångat med sin TeslaCam.

Jag har haft min Model 3 i 9 månader snart, och det absolut roligaste med den just nu är Teslacam.
Först ut i tråden då; en riktig dåre på E18 i höjd med Täby.

Vad har din Tesla sett?
Senast redigerad av Petrolpants, redigerad totalt 3 gång.
Användarvisningsbild
Petrolpants
Teslaägare
Inlägg: 10
Blev medlem: 04 jun 2020 16:18

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Petrolpants »

Har varit sjuk nu och haft så mycket tid att gräva ner mig i det att jag började kontakta folk som lagt ut intressanta filmer för o höra mer om deras händelse.
Slutade i att jag fick idén att samla dessa Tesla stories, som jag fick tillåtelse av, i en miniserie på Youtube. Tänkte försöka lägga ut nått klipp i veckan. Lagt orimligt mycket tid på detta....... Så vore ju kul om det iaf fanns NÅGON annan person som också finner det intressant.
Länk till alla avsnitten:

Användarvisningsbild
Curik
Teslaägare
Inlägg: 1121
Blev medlem: 26 feb 2020 13:42
Ort: Norrköping

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Curik »

Petrolpants skrev:
Har varit sjuk nu och haft så mycket tid att gräva ner mig i det att jag började kontakta folk som lagt ut intressanta filmer för o höra mer om deras händelse.
Slutade i att jag fick idén att samla dessa Tesla stories, som jag fick tillåtelse av, i en miniserie på Youtube. Tänkte försöka lägga ut nått klipp i veckan. Lagt orimligt mycket tid på detta....... Så vore ju kul om det iaf fanns NÅGON annan person som också finner det intressant.
Länk till alla avsnitten:

Har kollat på dina klipp tidigare (säkert via Facebook) och uppskattar dom. Ibland hinner jag inte med att läsa texten som jag samtidigt vill hålla fokus på klippet, men då brukar jag pausa.
Användarvisningsbild
Petrolpants
Teslaägare
Inlägg: 10
Blev medlem: 04 jun 2020 16:18

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Petrolpants »

Curik skrev:
Petrolpants skrev:
Har varit sjuk nu och haft så mycket tid att gräva ner mig i det att jag började kontakta folk som lagt ut intressanta filmer för o höra mer om deras händelse.
Slutade i att jag fick idén att samla dessa Tesla stories, som jag fick tillåtelse av, i en miniserie på Youtube. Tänkte försöka lägga ut nått klipp i veckan. Lagt orimligt mycket tid på detta....... Så vore ju kul om det iaf fanns NÅGON annan person som också finner det intressant.
Länk till alla avsnitten:

Har kollat på dina klipp tidigare (säkert via Facebook) och uppskattar dom. Ibland hinner jag inte med att läsa texten som jag samtidigt vill hålla fokus på klippet, men då brukar jag pausa.
Kul att du gillar de!
Ja, jag fick höra det. Har klurat lite på lägga informationen föra/efter video:na istället. Ska prova mig fram. tack för feedbacken iaf, uppskattas! de är så de blir bättre :)
Användarvisningsbild
kenjon
Teslaägare
Inlägg: 1430
Blev medlem: 30 mar 2020 09:42
Ort: Karlskoga
Referralkod: ts.la/kent 76750

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av kenjon »

I så fall före så man vet vad man ska titta efter. Men inget problem att pausa tycker jag.
Model 3 Performance 2020 blå (såld)
Model Y LR 2021 blå
Beställt Model Y P mars 2022 blå (estimerat aug-sept 2023) Avbeställd
Bokat Cybertruck
18 kWp solceller, 17 kWh batteri
Användarvisningsbild
Osccar
Teslaägare
Inlägg: 30
Blev medlem: 11 jan 2019 21:45

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Osccar »

Lade ut den här på Youtube för ett tag sedan, där sedan The Forbes länkade till den.

Användarvisningsbild
Petrolpants
Teslaägare
Inlägg: 10
Blev medlem: 04 jun 2020 16:18

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Petrolpants »

Osccar skrev:
Lade ut den här på Youtube för ett tag sedan, där sedan The Forbes länkade till den.

Vad gör hon för något??? Hon repar inte bilen? Nej?
Kul att Forbes hittade den!
Användarvisningsbild
Petrolpants
Teslaägare
Inlägg: 10
Blev medlem: 04 jun 2020 16:18

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Petrolpants »

InsideEVs, världens största sida om elbilar, hittade min Youtube kanal och skrev en artikel om Teslacam Stories. Whooooooowww! Snart kommer avsnittet med händelser från Sverige. Stort tack ni som skickat in klipp, och höra gärna av er om du har något intressant fångat som du vill få med. Uppskattas verkligen!


https://insideevs.com/news/431181/video ... emBV1vIOmE
Användarvisningsbild
Petrolpants
Teslaägare
Inlägg: 10
Blev medlem: 04 jun 2020 16:18

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Petrolpants »

Tesla hatare :
Användarvisningsbild
Petrolpants
Teslaägare
Inlägg: 10
Blev medlem: 04 jun 2020 16:18

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Petrolpants »

Ett Teslacam avsnitt med bara klipp från Sverige!! En kille som heter Ben som jobbar med radio i USA har erbjudit sig att lägga voice over på avsnitten (började med att han störde sig på grammatiken i mina engelska captions - som tydligen var så dålig - så nu har det landat i att han är med o hjälper till lite :) ). Så en amerikansk touch på svenska vägar! Tack ni som skickat in klipp. Väldigt kul! Håller på redigerar en del två redan

Användarvisningsbild
Petrolpants
Teslaägare
Inlägg: 10
Blev medlem: 04 jun 2020 16:18

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Petrolpants »

Episode 11!
Användarvisningsbild
Petrolpants
Teslaägare
Inlägg: 10
Blev medlem: 04 jun 2020 16:18

Re: Samlingstråd: Visa dina TeslaCam & Sentry videos

Inlägg av Petrolpants »

Episode 12! :geek:
Skriv svar