Tesla app

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Rannug51
Teslaägare
Inlägg: 2
Blev medlem: 19 apr 2020 16:27

Tesla app

Inlägg av Rannug51 »

Varför är tesla så sega att registrera en bil i tesla app den är kopt av tredjepart provat att ringa o mailat många gånger köpte bilen 21 april inget händer kan ju inte betala för laddning SG
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Inlägg: 6065
Blev medlem: 31 okt 2015 11:30
Ort: Värnamo
Kontakt:

Re: Tesla app

Inlägg av e5m1r »

Rannug51 skrev:
Varför är tesla så sega att registrera en bil i tesla app den är kopt av tredjepart provat att ringa o mailat många gånger köpte bilen 21 april inget händer kan ju inte betala för laddning SG
Mailat rätt epost med reg bevis och körkort ? Från mailadress som kontot är kopplad till ?
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Bejjan
Inlägg: 6
Blev medlem: 25 jun 2020 13:28

Re: Tesla app

Inlägg av Bejjan »

Rannug51 skrev:
Varför är tesla så sega att registrera en bil i tesla app den är kopt av tredjepart provat att ringa o mailat många gånger köpte bilen 21 april inget händer kan ju inte betala för laddning SG



Fått någon lösning på det?
Har själv väntat en månad utan svar, mailat till ”account nånting” flera ggr utan svar. Ringt kundtjänst flertalet gånger men de hänvisar bara till mailen där ingen svarar.
Användarvisningsbild
Nenad_Antic
Teslaägare
Inlägg: 29
Blev medlem: 13 jan 2020 09:16
Ort: Knivsta

Re: Tesla app

Inlägg av Nenad_Antic »

Resten av familjen kommer inte in på appen sen några dagar... Tack och lov så kommer jag in i appen...

Mailade account på morgon, ingen respons ännu.
Tesla Model 3 SR+ vit med vit inredning
https://---
Användarvisningsbild
TobbeTesla
Teslaägare
Inlägg: 394
Blev medlem: 01 feb 2020 22:16

Re: Tesla app

Inlägg av TobbeTesla »

För mig gick det på några dagar nyligen.
Användarvisningsbild
chry252
Teslaägare
Inlägg: 52
Blev medlem: 19 nov 2020 15:48
Ort: Södermanland

Re: Tesla app

Inlägg av chry252 »

Tog en dag för mig. Köpt en beg bil av oberoende handlare. Hade inte ens fått mitt reg bevis utan tog en print screen från Transportstyrelsens hemsida.
Model S P85D
May the Force be with you
Skriv svar