Är du måhända en sådan person som vill ringa och prata med folk? I så fall kan jag förstå att man är missnöjd.
Tesla har gått ifrån sådant gammalmodigt. Numera kommunicerar man elektroniskt, främst via app och sms.
För mig och många andra yngre som är vana vid det så är det en enorm fördel. Jag hatar att behöva ringa.
Supersmidigt att istället regga ärende i appen och välja tid/ändra/lägga till uppgifter etc. Sedan får man SMS som de är snabba att svara på.
Åtminstone har det varit så för mig i Malmö. Absolut noll att klaga på.
Förövrigt är det ju samma oavsett märkesforum man går in på. De som skriver där skriver mest om problem. De som är nöjda skriver inget. För varje missnöjd kund går det hundratals om inte tusentals nöjda kunder.
Om du velar mellan etron och Tesla så är det bara att provköra. Välj den du gillar bäst. Ingen är helt perfekt.[/quote]
Jag är 76 år, så jag protesterar lite mot ditt resonemang, för jag gillar också sättet att kommunicera med Tesla (Malmö) och deras sätt att, i mitt fall, komma hem till mig och fixa problemet trots att jag inte har mer än 2,5 mil till SC. Sms och mail fungerar utmärkt. Tyvärr inte vid div kontakter med försäkringsbolag som bara vill ha telefonkontakter eller chatt med robotar (Folksam, Trygg-Hansa)
[/quote]
Jag hoppas jag också är lika intresserad av och duktig på att ta mig till ny teknik om/när jag uppnår din ålder.
[/quote]
Haha, håller med. Min pappa som är lika gammal skulle aldrig nånsin acceptera annat än personlig kontakt
[/quote]
Ungefär som Lövén då, som aldrig handlat på nätet. Uppskattar era inlägg!