Moderator: Redaktion
taliz skrev:BMW vet nog vilken publik den där filmen får. Det är inget avgasbilskramare kikar på...
Revoltra skrev:taliz skrev:BMW vet nog vilken publik den där filmen får. Det är inget avgasbilskramare kikar på...
Lite input från en som arbetar med reklam/design (jag) :
T.ex. med en onödig grill som har helt obalanserad komposition i förhållande till dimensionerna på fronten, och dessutom nummerplåt rakt över. Det där är något man lär sig att inte göra första året på Konstfack eller Berghs. Obegripligt av ett företag som gjorde så ikoniska och vackra designer tidigare.
dd88 skrev:Revoltra skrev:taliz skrev:BMW vet nog vilken publik den där filmen får. Det är inget avgasbilskramare kikar på...
T.ex. med en onödig grill som har helt obalanserad komposition i förhållande till dimensionerna på fronten, och dessutom nummerplåt rakt över. Det där är något man lär sig att inte göra första året på Konstfack eller Berghs. Obegripligt av ett företag som gjorde så ikoniska och vackra designer tidigare.
Finns en viss ironi i att BMW har ökat sin försäljning i takt med storlek på grill.
Skulle inte förvåna mig om det fortsätter.
backe skrev:dd88 skrev:Revoltra skrev:taliz skrev:BMW vet nog vilken publik den där filmen får. Det är inget avgasbilskramare kikar på...
Finns en viss ironi i att BMW har ökat sin försäljning i takt med storlek på grill.
Skulle inte förvåna mig om det fortsätter.
Vad jag har hört så är det efterfrågan främst i Asien på dessa i mina ögon groteska grillar, kanske även USA?
Användare som besöker denna kategori: dhogborg, Fredrik j, Koriander, Kubi och 17 gäster