Förarprofiler

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
TeslaMac
Teslaägare
Inlägg: 9
Blev medlem: 25 jan 2023 15:10

Förarprofiler

Inlägg av TeslaMac »

Idag råkade jag ut för att både jag och min fru fått dubletter av våra förarprofiler, inte vår son. Det som skiljer oss tre är att han inte har automatiskt upplåsning/låsning av bilen (pga att hans rum är så nära bilen att den låstes upp stundtals).
Det enda jag gjorde var att lägga in en bild på min profil, som jag inte kunde ta bort igen, min fru har inte gjort något vad vi vet.

Nu till problemet, jag kan inte ta bort de nya dublett-profilerna och det som skiljer dem mot t ex gäst är att våra mailadresser och ev. bilder är på dessa profiler.
På profilen gäst dyker "Ta bort" upp under inställningar för förarprofiler.

Hur kan detta lösas?
Användarvisningsbild
TeslaMac
Teslaägare
Inlägg: 9
Blev medlem: 25 jan 2023 15:10

Re: Förarprofiler

Inlägg av TeslaMac »

Jag gick ut nu igen efter kvällsmaten och då var såklart de dubbletterna jag såg tidigare borta, så det var väl en hicka i systemet bara.
Men då vet man att det kan bli så och att det förmodligen försvinner efter man stängt av och startat igen. :)

Det som fortfarande inte fungerar är att det inte går att ta bort de tre personliga profiler vi har, måste man koppla bort dem på nåt annat sätt för att ta bort dem, t ex om man vill ta bort alla profiler och börja om av nån anledning?
Skriv svar