Tesla Fullmakt

Här diskuterar vi om Tesla Model Y

Moderator: Redaktion

Caambaam
Inlägg: 8
Blev medlem: 18 mar 2023 11:04

Tesla Fullmakt

Inlägg av Caambaam »

Hej,

Jag ska hämta min tjejs nya förmånsbil på tisdag.
Vi har kontaktat vår kontakt på Tesla och hon skickade över en fullmakt som vi fyllt i.

Hur funkar det? Ska jag skicka in fullmakten eller bara ha med den vid leveransen?
MYLR beställd 25/1 -23
VIN 14/3 -23
EDD 24-31/3 -23 STHLM
Användarvisningsbild
dstr
Teslaägare
Inlägg: 4334
Blev medlem: 12 okt 2014 11:00
Ort: Helenelund

Re: Tesla Fullmakt

Inlägg av dstr »

Man tar med den.

Been there, done that. :)

Edit: men det var ett tag sedan.

Om din kompis är vaken vid tidpunkten, och inte sitter häktad med restriktioner så borde det inte behövas med dagens process. När du står vid bilen så ringer du din kompis. "Jo, bilen står här och ser bra ut" så klickar kompisen på godkänn. Så låses bilen upp. Sen är det väl ett klick till innan du får åka iväg.
Caambaam
Inlägg: 8
Blev medlem: 18 mar 2023 11:04

Re: Tesla Fullmakt

Inlägg av Caambaam »

dstr skrev: 25 mar 2023 17:54
Man tar med den.

Been there, done that. :)

Edit: men det var ett tag sedan.

Om din kompis är vaken vid tidpunkten, och inte sitter häktad med restriktioner så borde det inte behövas med dagens process. När du står vid bilen så ringer du din kompis. "Jo, bilen står här och ser bra ut" så klickar kompisen på godkänn. Så låses bilen upp. Sen är det väl ett klick till innan du får åka iväg.
Nice!

Hon är i Asien. Så WiFi finns nog. Jag är inloggad på hennes Tesla-konto? Är det därifrån man godkänner?

Tack för svar!
MYLR beställd 25/1 -23
VIN 14/3 -23
EDD 24-31/3 -23 STHLM
nasa
Inlägg: 1
Blev medlem: 18 sep 2023 16:18

Re: Tesla Fullmakt

Inlägg av nasa »

Hej,

Tack för information! :)

Nu finns det även möjlighet att signera fullmakten digitalt (med Adobe Acrobat Sign), en e-postmeddelande skickas till undertecknarna som ber dem signera avtalet. Det går snabbt och smidigt! Skicka en meddelande till din Tesla Kontakt för att fa mer information.

Lycka till!
Skriv svar