Android app

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
OlofR
Teslaägare
Inlägg: 60
Blev medlem: 17 feb 2015 15:51
Ort: Tyresö

Android app

Inlägg av OlofR »

Fick just en uppdatering av min Android app men ser inga nyheter. Kollade kommentaren på Google Play men där står det bara Minor Bugfixes. Har ni upptäckt några nyheter?
2015 P85D svart, 21 tums fälg silver, ljusbrun läder
Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare
Inlägg: 9338
Blev medlem: 11 jun 2014 22:11
Ort: Stockholm

Re: Android app

Inlägg av bylund »

Det ska tydligen stå "Supercharging" istället för "Charging" om man laddar likström, har någon på amerikanska forumet hittat.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: Android app

Inlägg av Svenssons »

Inga nya bilder eller färger fanns i mappen i alla fall när jag kollade igår efter uppdatering. Ocean Blue och Titanium ligger kvar.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
OlofR
Teslaägare
Inlägg: 60
Blev medlem: 17 feb 2015 15:51
Ort: Tyresö

Re: Android app

Inlägg av OlofR »

bylund skrev:
Det ska tydligen stå "Supercharging" istället för "Charging" om man laddar likström, har någon på amerikanska forumet hittat.
Laddade just på Infra City men såg din kommentar först när jag kom hem. Får kolla nästa gång.
Det står null längst upp på startskärmen. Ska det stå namnet på min bil där och i så fall var ställer jag in det?
2015 P85D svart, 21 tums fälg silver, ljusbrun läder
Användarvisningsbild
Feddan
Teslaägare
Inlägg: 1538
Blev medlem: 24 jan 2015 18:49

Re: Android app

Inlägg av Feddan »

OlofR skrev:
Ska det stå namnet på min bil där och i så fall var ställer jag in det?
Ja. Du döper den via skärmen i bilen. Jag tror det är genom att trycka på Tesla-T:et högst upp i mitten.
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Användarvisningsbild
OlofR
Teslaägare
Inlägg: 60
Blev medlem: 17 feb 2015 15:51
Ort: Tyresö

Re: Android app

Inlägg av OlofR »

Funkade bra, tack Feddan
2015 P85D svart, 21 tums fälg silver, ljusbrun läder
TashaGlover
Inlägg: 1
Blev medlem: 06 jun 2023 10:44

Re: Android app

Inlägg av TashaGlover »

Vanligtvis, när en appuppdatering beskrivs som "Mindre buggfixar", innebär det att utvecklarna har åtgärdat några mindre tekniska problem eller förbättrat appens stabilitet och prestanda. Ibland kan utvecklarna också inkludera mindre ändringar eller förberedelser för kommande funktioner.
Om du vill hitta dina egna spel och applikationer kan du gå till Getmodnows webbplats gratis och säkert.
Skriv svar