Elons prioriteringar

Nyheter från Tesla Club Sweden

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Kriper
Teslaägare
Inlägg: 1104
Blev medlem: 06 nov 2016 11:07
Ort: Ingarö

Elons prioriteringar

Inlägg av Kriper »

Den är bilden ger jag er att spara under fliken "Superhjältar".
Skärmavbild 2023-12-12 kl. 22.48.59.png
Var dig själv, alla andra är upptagna

S 100D -17
Användarvisningsbild
taliz
Teslaägare
Inlägg: 14515
Blev medlem: 16 nov 2014 12:04

Re: Elons prioriteringar

Inlägg av taliz »

Hon är nyligen singel, och det är väl Elon också. :D
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas

Perfect is the enemy of good.

Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Användarvisningsbild
spacecoin
Teslaägare
Inlägg: 6203
Blev medlem: 30 aug 2019 19:30

Re: Elons prioriteringar

Inlägg av spacecoin »

taliz skrev: 13 dec 2023 10:33
Hon är nyligen singel, och det är väl Elon också. :D
Hon är för gammal för Elon. De två sista är ju 20 år yngre.
Användarvisningsbild
Kriper
Teslaägare
Inlägg: 1104
Blev medlem: 06 nov 2016 11:07
Ort: Ingarö

Re: Elons prioriteringar

Inlägg av Kriper »

Tack för engagemanget. Att han hänger med fler och fler högerextrema är alltså helt cool and normal?
Var dig själv, alla andra är upptagna

S 100D -17
Användarvisningsbild
Franz
Teslaägare
Inlägg: 1734
Blev medlem: 06 sep 2014 16:17
Ort: Kungsbacka
Referralkod: ts.la/franz9414
Kontakt:

Re: Elons prioriteringar

Inlägg av Franz »

Så om jag förstår saken rätt så har alltså Italiens premiärminister bjudit in Elon Musk och Rishi Sunak. Det kommer vara en intervju utförd av Nicola Porro. Sist handlade det mycket om AI va?

Driver sajten Car.info
Användarvisningsbild
Verdi_
Teslaägare
Inlägg: 1037
Blev medlem: 23 okt 2023 13:49

Re: Elons prioriteringar

Inlägg av Verdi_ »

Franz skrev: 13 dec 2023 16:51
Så om jag förstår saken rätt så har alltså Italiens premiärminister bjudit in Elon Musk och Rishi Sunak. Det kommer vara en intervju utförd av Nicola Porro. Sist handlade det mycket om AI va?
Alltså det är helt sjukt hur olika det kan se ut beroende på hur man vinklar det.

I trådstarten framgick inte att det var fler gäster och att det rörde sig om Italiens premiärminister utan man fick intrycket av att det var nån slags motsvarighet till NMR... Riktigt svagt men när drevet går så...
Användarvisningsbild
MartinG
Teslaägare
Inlägg: 240
Blev medlem: 03 feb 2016 21:43

Re: Elons prioriteringar

Inlägg av MartinG »

Kriper skrev: 13 dec 2023 10:29
Den är bilden ger jag er att spara under fliken "Superhjältar".Skärmavbild 2023-12-12 kl. 22.48.59.png
Twitter i ett nötskal. Allting skruvas för att trigga maximalt. Kripers inlägg skulle passa utmärkt på Twitter. En clickbait-bild och sen "Superhjältar"-tillägget. Sen spelar det så klart ingen roll att ingen på den här sidan mig veterligen har kallat Muskför en superhjälte.

Sen är Musk själv medskyldig till den här type av tramserier. Han postar gärna osanningar och memes och kallar det att vara en förkämpe för yttrandefrihet.

Balanserade inlägg med vuxna resonemang får tyvärr mycket mindre genomslag, trots att de borde vara mest intressanta. Man kommer en bit genom att aldrig använda "For you"-delen på Twitter utan själv välja att bara läsa mognare människors tankar.
Lurkern
Inlägg: 906
Blev medlem: 20 maj 2022 10:05

Re: Elons prioriteringar

Inlägg av Lurkern »

Verdi_ skrev: 13 dec 2023 16:59
Franz skrev: 13 dec 2023 16:51
Så om jag förstår saken rätt så har alltså Italiens premiärminister bjudit in Elon Musk och Rishi Sunak. Det kommer vara en intervju utförd av Nicola Porro. Sist handlade det mycket om AI va?
Alltså det är helt sjukt hur olika det kan se ut beroende på hur man vinklar det.

I trådstarten framgick inte att det var fler gäster och att det rörde sig om Italiens premiärminister utan man fick intrycket av att det var nån slags motsvarighet till NMR... Riktigt svagt men när drevet går så...
Ja, nu när Rishi Sunak är med fattar man att eventet är för hjärndöda. Elon lär få långtråkigt.
Skriv svar