Spotify utan Premium Connectivity

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Arn
Teslaägare
Inlägg: 624
Blev medlem: 09 jan 2020 15:38

Spotify utan Premium Connectivity

Inlägg av Arn »

Har avslutat min Premium connectivitet eftersom leasing perioden börjar gå mot sitt slut. Igår lyckades jag ändå använda Spotify när jag anslöt till WiFi men idag reagerade den inte alls när jag försökte ansluta till bilkonto. Så jag kommer inte in i Spotify överhuvudtaget trots att jag är ansluten till WiFi. Knappen ansluts till bilkonto reagerar inte när man trycker på den. Har försökt flera gånger i samband med olika körningar och alltid vid stillastående.

Behöver jag göra en omstart av skärmen? Något annat som kan hjälpa?
Arctic Drifter
Teslaägare
Inlägg: 902
Blev medlem: 18 mar 2022 11:58
Ort: Norrland
Referralkod: ts.la/anders453430
Kontakt:

Re: Spotify utan Premium Connectivity

Inlägg av Arctic Drifter »

Arn skrev: 28 feb 2024 11:42
Har avslutat min Premium connectivitet eftersom leasing perioden börjar gå mot sitt slut. Igår lyckades jag ändå använda Spotify när jag anslöt till WiFi men idag reagerade den inte alls när jag försökte ansluta till bilkonto. Så jag kommer inte in i Spotify överhuvudtaget trots att jag är ansluten till WiFi. Knappen ansluts till bilkonto reagerar inte när man trycker på den. Har försökt flera gånger i samband med olika körningar och alltid vid stillastående.

Behöver jag göra en omstart av skärmen? Något annat som kan hjälpa?
När du inte har Premium connectivity aktiverat så tappar du tillgång till bilens Spotify-konto. Anslut till Wifi och logga in med ett annat Spotify-konto så ska det fungera.
Tesla Model Y Performance
Användarvisningsbild
Arn
Teslaägare
Inlägg: 624
Blev medlem: 09 jan 2020 15:38

Re: Spotify utan Premium Connectivity

Inlägg av Arn »

OK! Då hade jag bara "tur" som kunde använda tjänsten i några dagar med bilens konto utan Premium Connectivity aktiverat?
Skriv svar