Dragkrok till Model S

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Lonsan
Teslaägare
Inlägg: 16
Blev medlem: 29 dec 2020 22:44

Re: Dragkrok till Model S

Inlägg av Lonsan »

Tack :-)
Sanslöst konstigt, kroken jag fått går ju inte ens att beställa separat.
deddly
Inlägg: 8
Blev medlem: 20 mar 2014 00:09

Re: Dragkrok till Model S

Inlägg av deddly »

SwedishAdvocate skrev: 11 feb 2024 21:59

1. Tesla skulle enkelt kunna fixa det. ...enligt uppgifter i den här tråden skulle det vara busenkelt för Tesla Sweden att utfärda ngt slags intyg som i sin tur skulle möjliggöra för svensk bilprovning att idag godkänna alla Model S i Sverige för att lagligt kunna dra släp.
Om det här stämmer, är det då inte möjligt för den oficiella Tesla Club Sweden att skicka ett brev till Tesla om det?
SwedishAdvocate
Inlägg: 5478
Blev medlem: 10 sep 2018 01:56

Re: Dragkrok till Model S

Inlägg av SwedishAdvocate »

deddly skrev: 25 mar 2024 11:07
SwedishAdvocate skrev: 11 feb 2024 21:59

1. Tesla skulle enkelt kunna fixa det. ...enligt uppgifter i den här tråden skulle det vara busenkelt för Tesla Sweden att utfärda ngt slags intyg som i sin tur skulle möjliggöra för svensk bilprovning att idag godkänna alla Model S i Sverige för att lagligt kunna dra släp.
Om det här stämmer, är det då inte möjligt för den oficiella Tesla Club Sweden att skicka ett brev till Tesla om det?
Det verkar som ledartröjan här is up for grabs... ;)
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
Användarvisningsbild
Lonsan
Teslaägare
Inlägg: 16
Blev medlem: 29 dec 2020 22:44

Re: Dragkrok till Model S

Inlägg av Lonsan »

Hej, krokigt att köpa krok till MS. Några inlägg tidigare fick jag bekräftar jag fått fel krok levererad, tack :-) Så skickade tillbaks, fick krediterat beloppet, la ny order. Hämtade ut nya ordern igår. Det platta (?!) paketet jag fick innehöll nu en MY frunk floor matt. Va? Börjar undra, finns det ens en krok i verkligheten till Model S??
Användarvisningsbild
Tars
Teslaägare
Inlägg: 6519
Blev medlem: 22 feb 2015 11:59
Ort: Sigtuna
Referralkod: ts.la/michael4548

Re: Dragkrok till Model S

Inlägg av Tars »

Lonsan skrev:
Hej, krokigt att köpa krok till MS. Några inlägg tidigare fick jag bekräftar jag fått fel krok levererad, tack :-) Så skickade tillbaks, fick krediterat beloppet, la ny order. Hämtade ut nya ordern igår. Det platta (?!) paketet jag fick innehöll nu en MY frunk floor matt. Va? Börjar undra, finns det ens en krok i verkligheten till Model S??
Jag har en krok till salu ifall det är intressant.

Är inne på Tesla nr 22 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Just nu ingen tesla.... :cry:

https://lazystore.se/products/white-mid ... 913d&_ss=r
Skriv svar