Är jag dum eller, var hittar jag Sentry Mode händelser??
Moderator: Redaktion
Är jag dum eller, var hittar jag Sentry Mode händelser??
Jag letar och letar men förstår inte hur jag ska se den händelserapport som Sentry Mode säger ska finnas. (Har åkt färja med bilen och då är det många som går nära bilen.) I appen kan jag se kamera live men hittar inga inspelade klipp. I bilen sitter en USB-sticka i handskfacket. Jag har testat och formatera den men ser fortfarande inget alternativ att se några klipp eller någon form av skriftlig rapport kring vad Sentry Mode reagerat på. Någon som kan hjälpa?
- Range Anxiety
- Teslaägare
Re: Är jag dum eller, var hittar jag Sentry Mode händelser??
Skönt då är jag inte ensam, kollade lite snabbt på youtube och verkar det som att det kommer fram en ny kamera ikon högst upp på skärmen, den ser inte jag inte. Har bara runda sentry ikonen högst upp och en kamera ikon längst ner, men ingen av dessa kan jag se/välja klipp. Gissar på att nya X och S har inte den funktionen än?
Såld -Model S 75D,mc red, pano, NG tan, premium pkt, luftfjädring, stora stereon.
MS 2023 love it
MS 2023 love it
Har för mig att Sentry mode ska vara off för att man ska kunna titta på clips i bilen. Klicka därefter på Dashcamsymbolen.MartinG skrev: ↑02 jun 2023 16:11Jag letar och letar men förstår inte hur jag ska se den händelserapport som Sentry Mode säger ska finnas. (Har åkt färja med bilen och då är det många som går nära bilen.) I appen kan jag se kamera live men hittar inga inspelade klipp. I bilen sitter en USB-sticka i handskfacket. Jag har testat och formatera den men ser fortfarande inget alternativ att se några klipp eller någon form av skriftlig rapport kring vad Sentry Mode reagerat på. Någon som kan hjälpa?
Model Y RWD
Beställd 230428
Uthämtad "Birdpoo" 230602 i Södertälje
Beställd 230428
Uthämtad "Birdpoo" 230602 i Södertälje
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus93984
Lägg till genväg på startskärmen, kameraikonen.
Efter det är det bara att klicka till på ikonen, vaktläge behöver ej stängas av innan.
Efter det är det bara att klicka till på ikonen, vaktläge behöver ej stängas av innan.
Model 3 P+ -19
Model Y LR -22
Model S Pläd -23
SigenStor (14,8kWp)
Model 3 sr+ (såld), MYP (såld)
Klimatkompenserar med
SLK55AMG
740TurboIntercooler
Model Y LR -22
Model S Pläd -23
SigenStor (14,8kWp)
Model 3 sr+ (såld), MYP (såld)
Klimatkompenserar med
SLK55AMG
740TurboIntercooler
Är det bara i bilen man kan se inspelat?
Jag är inte på samma adress som bilen, och fick nån notis från Tesla appen i natt, oklart vad. Kan jag då se i appen om det finns nåt inspelat?
Jag är inte på samma adress som bilen, och fick nån notis från Tesla appen i natt, oklart vad. Kan jag då se i appen om det finns nåt inspelat?
Går endast i bilen tyvärr. Ej via app.
Model 3 RWD blå/svart 2022
Model Y LR AWD vit/svart 2021 - såld
Model Y LR AWD vit/svart 2021 - såld
Välj appen ”Bilkamera” i bilen. Där finns alla klipp.
—
Tesla Model Y LR AWD -24 Quicksilver
Skoda Enyaq 80 -22 (leasing avslutad)
Tesla Model Y LR AWD -24 Quicksilver
Skoda Enyaq 80 -22 (leasing avslutad)