Beställd MYP
Tesla Model 3 SR RWD HW3
Zero FXS, Elmotorcykel 7,2kWh
City slicker Elmoped, 1,8kWh
Tesla Model 3 LR AWD FSD HW2,5 såld
Super soco TS 1200R, Elmoped 3,2kWh
Tesla Model S85,3~fasladdning såld
BMW i3 REX, 1~fasladdning såld
Think såld
Vems är EOE? Jag vinkade till den för nån timme sen och fick ingen vinkning tillbaks
Jag har märkt att man ganska ofta inte får någon vinkning...för folk kör på Autopiloten och inte har 100 uppmärksamhet :O
/Jocce
Liten 50-väg utan mittlinje, hoppas inte han körde på autopilot
Jag brukar kunna se andra Teslor enklare när jag kör med autopilot och slipper tänka på att styra.. då sitter jag o spanar efter teslor till skillnad från när jag kör vanligt då jag måste hålla koll på alla idioter mer noggrant.
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Sorry danni!
Jag satt å tänkte på annat.
Jag får bjuda på kaffet nästa gång vi ses!
Jaja, låt gå för den här gången då Klockan var inte jättemycket när jag såg dig, har för mig det var typ kvart i ett vid Grafiska Vägen. Var det en kort lunch?
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Sorry danni!
Jaja, låt gå för den här gången då Klockan var inte jättemycket när jag såg dig, har för mig det var typ kvart i ett vid Grafiska Vägen. Var det en kort lunch?
Har jag kört där?
Nää, så tankspridd är jag inte.
Finns kanske fler EOE??!
Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Sorry danni!
Har jag kört där?
Nää, så tankspridd är jag inte.
Finns kanske fler EOE??!
Ja, kanske. Eller så minns jag fel på plats eller regnr. Har för mig det var vid Grafiska Vägen iaf, kan ha varit Mölndalsvägen också.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Nu fick jag se en röd skönhet här i Ugglerum. Frugan såg samma bil i förra veckan vilket var hennes första spotting här i Förlösa.
Ugglerum ?? Ligger det söder om Växjö var det kanske jag
Tror det var Machris fru jag mötte. Ugglerum ligger 1 mil norr om Kalmar ungefär mitt mellan där jag bor och där Machris bor. Gjorde tummen upp och fick tillbaka en tumme.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Nu fick jag se en röd skönhet här i Ugglerum. Frugan såg samma bil i förra veckan vilket var hennes första spotting här i Förlösa.
Ugglerum ?? Ligger det söder om Växjö var det kanske jag
Tror det var Machris fru jag mötte. Ugglerum ligger 1 mil norr om Kalmar ungefär mitt mellan där jag bor och där Machris bor. Gjorde tummen upp och fick tillbaka en tumme.
Stämmer bra. Hon rapporterade att tummen satt på en cyklist. Gläder mig att du håller dig till miljövänliga alternativ i väntan på Model X
Såg en trevlig Telsa i Täby garaget igår
Inga av Teslas egna bilar var på plats?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Mörk (blå?) Model S i morse på E20 utanför Lundsbrunn mot Mariestad. Ingen annan bil i var närheten och jag hejade frenetiskt men såg ingens respons. Nån här?
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14