Allt annat har varit meningslösa gissningar, ofullständiga hänvisningar och ett drygt svar att man sitter på informationen som efterfrågas, men att det är för jobbigt att dela med sig.

[/quote]
Hade du följt länken i mitt tidigare inlägg hade du fått svar på dina frågor, här är länken igen: trygghansa.se/insuremytesla[/quote]
Jag följde länken i ditt första inlägg men kom inte till någon information om villkor och självrisk för vagnskadegarantin. Möjligt att jag hamnade fel för jag såg enbart info om TH fordonsförsäkringar för Tesla, vilket jag är helt ointresserad av eftersom jag inte ens under pistolhot skulle teckna en försäkring hos det bluffbolaget.[/quote]
Det gäller att scrolla, längst ned på sidan finns alla uppgifter[/quote]
Jag har scrollat och längst ner såg jag bara ett gäng PDFer med information om trafik, halv och helförsäkring gällande Tesla. Hittade ingenting om vagnskadegarantin. I vilket
dokument finner man info om vagnskadegarantin?[/quote]
Sorry, du har helt rätt. Blandade ihop villkoren med mina telefonkontakter med TH, där fick jag en mer utförlig redovisning av villkoren av en ganska arrogant person som verkade betrakta mig som en mindre vetande/begåvad varelse. Så jäkla snårigt att få reda på hur det förhåller sig med vagnskadeförsäkringen inkl självrisker mm. Få se om det går att hitta ett bättre alternativ framöver.