Så är man i valet och kvalet. En X med Midnight Silver metallic. Regnummer avkodade jag till "Early Warning System", men inget jag kan komma på något putslustigt med.
Det bästa jag har kommit på än är "Millenium Falcon" som sågades av familjen.. Förslagen jag fick från svåger med familj var "Måsen" och "Palle Kuling", rimmar inte rätt det heller. Hjälp mig Bullen.
Cruise?
Kopplingen är självklart
EWS - Eyes Wide Shut, där Tom Cruise spelar en huvudroll. Har inget att göra med att det är en jänkebil man cruisar i.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Jag bor på Norra Älvstranden i Göteborg. Därifrån går det två båtlinjer in till centrum - Älvsnabben och Älvsnabbaren. Eftersom Göteborg är Göteborg så fick min första Tesla såklart heta Elsnabben. När jag nu uppgraderat till en Tesla med P i modellbeteckningen får den alltså såklart heta Elsnabbaren!
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Så är man i valet och kvalet. En X med Midnight Silver metallic. Regnummer avkodade jag till "Early Warning System", men inget jag kan komma på något putslustigt med.
Det bästa jag har kommit på än är "Millenium Falcon" som sågades av familjen.. Förslagen jag fick från svåger med familj var "Måsen" och "Palle Kuling", rimmar inte rätt det heller. Hjälp mig Bullen.
Cruise?
Kopplingen är självklart
EWS - Eyes Wide Shut, där Tom Cruise spelar en huvudroll. Har inget att göra med att det är en jänkebil man cruisar i.
Mina barn döpte den till ”Blixten” omgående. Klart uppsteg iof från min förra XC90 som kallades ”pappabilen”, andrabilen som kallades ”mammabilen” eller i3an som blev ”elbilen”
Helst vill de att easter egg grejen med tomten skall gå hela tiden med men själv tycker jag det blir lätt störande med klingande blinkers
Har beställt en vit X 90 D. Är redan döpt till Hedwig efter Harry Potters vita uggla. Båda är vita och har vingar och dottern är stor Harry Potter älskare.
Grattis! Gud vad jag längtar efter att få beställa
Välkommen till forumet!
Vi har samma tema men vår heter Voltemort
- S 85D, Titanium, Panorama, NextGen, Interiör, Luftfjädring, Köldpaket (Såld)
- S LR Raven, Deep Blue, Cream interiör
Dottern fick bestämma och valde att döpa bilen till Electra. Lite mer förutsägbart namnval än sonen som valt att döpa sina tre gosesälar till Panda, Pepsi och Maxi...
Stolt ägare till Electra, en Röd Tesla Model S 100D - 201711 med lite kul utrustning.