Jag fick 26.4 igår. Det gick segt, precis som nedladdning förra gången. I går började den ladda och kom till 50 %. Sen bestämde den sig för att börja om. Därefter tog den flera timmar på sig att ladda ner till 36 %. En kort stund senare hade den fått 100 %. Mycket märkligt. Sammanlagt stod nog bilen uppemot 10 timmar och tuggade.
Sådär har det varit varenda uppdatering för mej de senaste.. tja.. 3-4 månaderna ?
Det låter lovande ändå för min del. Nu efter att ha tuggat 6 timmar sedan i morse försvann uppdateringen i appen. Gick till bilen och den laddar ner navigeringsdata (som den klarar av att ladda ner utan problem).
Håller tummarna att den lyckas bättre på andra försöker vilket flera verkar ha som standard för många.
Bilen har ju helt plötsligt fått insomnia annars hade jag lika gärna kunnat ligga kvar på nuvarande version...
2025.26.4, nu åker rutorna på höger sid ned om man öppnar någon av högerdörrna.
Rutorna går inte göra upp med resp dörrs knapp utan bara från förarplats.
Upptäcktes av fru och dotter i regn i en annan stad.
Jag kommer ju inte ens f köpa en till Tesla efter det här, även om jag hade velat.
Det hade vart betydligt bättre och få fungerande programvara 1/halvår istället för skit varje vecka.
”Standard” är din vän.
Japp, verkligen!
Sedan buggen med att alla ortsnamn försvann har jag gått över till standard... När det kommer något jag vill ha så kanske jag ändrar
Samma här,
Men kan inte komma ihåg senast jag verkligen såg fram emot en uppdatering med några positiva "nyheter".
(Har för mig att jul och sommaruppdatringarna hade lite mer nyheter och roligt)
Känns som det senaste åren varit för att ta bort funktioner, återställa dessa igen eller att förbättra något som borde funkat tidigare.
Men vi människor glömmer snabbt och tar saker för givet, så jag kan minnas fel.
Till S/X Palladium kom till exempel vyn från sidokameran i IC och t.ex. live updates vid SuC på iPhone är riktigt trevliga uppdateringar tycker jag.
Förbättrad Sentry/Dashcam med FSD dator 4 är en annan.
Så nog kommer det en del bra saker, åtminstone om man har en nyare bil.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Jag fick 26.4 igår. Det gick segt, precis som nedladdning förra gången. I går började den ladda och kom till 50 %. Sen bestämde den sig för att börja om. Därefter tog den flera timmar på sig att ladda ner till 36 %. En kort stund senare hade den fått 100 %. Mycket märkligt. Sammanlagt stod nog bilen uppemot 10 timmar och tuggade.
Sådär har det varit varenda uppdatering för mej de senaste.. tja.. 3-4 månaderna ?
Jag har aldrig några problem med nedladdning/uppdateringar. Har ni dåligt WIFI?
Jag har aldrig några problem med nedladdning/uppdateringar. Har ni dåligt WIFI?
Inga problem med WiFi för mobilen när jag sitter i Teslan då den står på min parkeringsplats.
Model 3 LR AWD, 2025, stealth grey med vit inredning.