DÅ var det dags för mig att lägga in en kod på min beställning! Vems ska man använda? Vet innan några här erbjudit en wall connector eller liknanden mot att man använder deras kod? Nån som vill jag använder deras kod av nån anledning eller ska man bara ta nåns "random" här på sidan.
Håller med alla andra, ta Tibors kod, han förtjänar den verkligen.
Tar du min kod får min nyfödda son en Mini-tesla att köra runt i framöver (har lyckats skrapa ihop en ynka referral hittills). Mycket möjligt han kommer bli lika glad som Tibor, även om han inte alls förtjänar det på samma sätt, haha!
Jag har själv en liten kille som hade älskat en mini-Tesla! Självklart kör jag på din kod då! Jag är fullständigt medveten om att Tibor gjort otroligt mycket och förtjänar massa, men tror han med förstår mig om jag i egenskap som pappa själv hellre förgyller ett barns vardag än ger en äldre herre ett leende
Vet inte hur gammal din lille filur är, men vi kanske kan dela på mini-teslan för den lär ju bara passa ett visst åldersintervall. PM:a om det är aktuellt!
Själv köpte jag min första tesla i december så hinner väl inte få ihopa referrals innan det går ut nu den 1 febr. Men om någon hade velat ge mig en så hade jag blivit väldigt glad
Själv köpte jag min första tesla i december så hinner väl inte få ihopa referrals innan det går ut nu den 1 febr. Men om någon hade velat ge mig en så hade jag blivit väldigt glad
Jag har en fundering som säkert någon här kan svara på. Förra veckan så gjordes en beställning på en ny Tesla där de använde min referral code. När jag kollar på mitt Tesla konto kan jag inte se att någon har använt min referral code (under ”Rekommendationer/Vänner har beställt”).
Trodde det skulle synas nu, typ automagiskt eller brukar det ta lång tid?
Jag har en fundering som säkert någon här kan svara på. Förra veckan så gjordes en beställning på en ny Tesla där de använde min referral code. När jag kollar på mitt Tesla konto kan jag inte se att någon har använt min referral code (under ”Rekommendationer/Vänner har beställt”).
Trodde det skulle synas nu, typ automagiskt eller brukar det ta lång tid?
Dom måste väl ha gjort första betalningen också.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.