Tycker jag inte, titta ex hur dörrar är klädda och hur stolarna ser ut samt resten utav bilen. Har mer likvärdigheten med avskalade Lupo än en golf. Sen att ID3 är större hör inte hit då det är inte det jag säger. Jag tror verkligen golfen håller bättre komfort än ID3. Men detta bedömt på vad jag ser inte vad jag känt eller upplevt.granlundii skrev:Konstigt att jämföra en bil i A-klassen (Lupo) med en bil i C-klassen (ID.3). Rimligtvis är ID.3 flera nivåer bättre på alla sätt, speciellt komfort. Rimligtvis är ID.3 också bättre än e-golf, men det är ju redan en betydligt rättvisare jämförelse. Säkert kan det finnas punkter där e-golfen är bättre. Men det skulle inte förvåna mig om ID.3 är minst lika komfortabel som Model 3.Stevvee skrev:t som Lupo när det gäller ex komfort och jag antar att den är rätt bullrig. Det gör mig skeptisk till att den kommer bli bra i slutändan jämfört mot priset. Minsta modellen kan väll vara värd 250 efter rabatter då kanske, den kanske kostar det idag?
Jag har märkt att många som väljer elbil fokuserar enbart på drivlina och jag tror snart vi kommit förbi det stadiet och man börjar även fokusera mer på allt runtomkring.
Har inte åkt en Model 3 men räknar iskallt att den är bättre än ID3.