LR AWD vit med svart inredning. Beställde allt utom displayskydd idag. Blir säkert det senare men dottern sitter fortfarande bakvänd och hennes mor borde inte sparka sönder skärmen (förhoppningsvis).minid skrev: ↑17 feb 2026 19:14Vilken färg och inredning?Anders82 skrev: ↑17 feb 2026 18:16Idag blev även mitt datum för leverans ändrat, från 30-31 mars (som det legat stabilt på sen jag beställde 27 januari) till 10 april-2 maj. Gör mig inte så jättemycket, hoppas den har sommardäck på samt att gatorna är sopade
Dock är ju risken att jag hinner beställa massa tillbehör som jag kanske inte ens behöverjust nu funderar jag på bagagerumsmatta (original), fack till mittkonsolen, stänkskydd, displayskydd samt solglasögonhållare. Kan bli dyrt redan innan leverans
![]()
Alltid kul med tillbehör.![]()
Väntrum model Y Juniper
Moderator: Redaktion
Re: Väntrum model Y Juniper
Ahh kul. Beställde likadan den 30/1.Anders82 skrev: ↑17 feb 2026 21:07LR AWD vit med svart inredning. Beställde allt utom displayskydd idag. Blir säkert det senare men dottern sitter fortfarande bakvänd och hennes mor borde inte sparka sönder skärmen (förhoppningsvis).minid skrev: ↑17 feb 2026 19:14Vilken färg och inredning?Anders82 skrev: ↑17 feb 2026 18:16Idag blev även mitt datum för leverans ändrat, från 30-31 mars (som det legat stabilt på sen jag beställde 27 januari) till 10 april-2 maj. Gör mig inte så jättemycket, hoppas den har sommardäck på samt att gatorna är sopade
Dock är ju risken att jag hinner beställa massa tillbehör som jag kanske inte ens behöverjust nu funderar jag på bagagerumsmatta (original), fack till mittkonsolen, stänkskydd, displayskydd samt solglasögonhållare. Kan bli dyrt redan innan leverans
![]()
Alltid kul med tillbehör.![]()
Displayskydd bak blir nog ett måste med både hund och barn.
Ok förstår. När jag tittar på ordern i appen så står det "Helsvart premiuminteriör" Kan det kanske vara svart innertak?minid skrev: ↑16 feb 2026 23:14b3tr3 skrev: ↑16 feb 2026 21:50Jasså, du tänker det är större chans att du får de senaste uppdateringarna då?Phaedrus skrev: ↑16 feb 2026 20:46Beställde en LR AWD Stealth Gray med Helix den 23/12. Var leveransfönster "Februari" ganska länge. Fick uppdaterat leveransfönster den 21/1 till "16-31 Mars". Uppdaterade ordern själv den 23/1 för att säkerställa att jag skulle få 2026-uppdateringarna (mörkare Helix, större skärm, mörk headliner mm). Leveransfönstret kvarstår idag på 16-31 Mars.
Jag vågar INTE röra min beställning nu men klart att man väldigt gärna vill få alla uppdateringarna.
Gissar det står skrivet i stjärnorna om man får det eller ej?
Som jag förstår det så har man inget VIN så är ens bil inte producerad. Då bör man ju få uppdateringarna kan man ju tycka. Men för att vara säker så bör man kanske kolla med sin delivery kontakt och säkerställa detta. När jag beställde min så hade uppdateringarna släppts. Bilderna på hemsidan var utbytta mot bilar med svart innertak osv.
Så står det på min också. Beställde min 30/1 och då var interiören utbytt till mörk. Det skulle jag säga att det betyder.b3tr3 skrev: ↑17 feb 2026 21:58Ok förstår. När jag tittar på ordern i appen så står det "Helsvart premiuminteriör" Kan det kanske vara svart innertak?minid skrev: ↑16 feb 2026 23:14b3tr3 skrev: ↑16 feb 2026 21:50Jasså, du tänker det är större chans att du får de senaste uppdateringarna då?Phaedrus skrev: ↑16 feb 2026 20:46Beställde en LR AWD Stealth Gray med Helix den 23/12. Var leveransfönster "Februari" ganska länge. Fick uppdaterat leveransfönster den 21/1 till "16-31 Mars". Uppdaterade ordern själv den 23/1 för att säkerställa att jag skulle få 2026-uppdateringarna (mörkare Helix, större skärm, mörk headliner mm). Leveransfönstret kvarstår idag på 16-31 Mars.
Jag vågar INTE röra min beställning nu men klart att man väldigt gärna vill få alla uppdateringarna.
Som jag förstår det så har man inget VIN så är ens bil inte producerad. Då bör man ju få uppdateringarna kan man ju tycka. Men för att vara säker så bör man kanske kolla med sin delivery kontakt och säkerställa detta. När jag beställde min så hade uppdateringarna släppts. Bilderna på hemsidan var utbytta mot bilar med svart innertak osv.
Så stod det tidigare också i beställningar gjorda tex förra året. Långt före svart innertak lanserades.minid skrev: ↑17 feb 2026 22:23Så står det på min också. Beställde min 30/1 och då var interiören utbytt till mörk. Det skulle jag säga att det betyder.b3tr3 skrev: ↑17 feb 2026 21:58Ok förstår. När jag tittar på ordern i appen så står det "Helsvart premiuminteriör" Kan det kanske vara svart innertak?minid skrev: ↑16 feb 2026 23:14b3tr3 skrev: ↑16 feb 2026 21:50Jasså, du tänker det är större chans att du får de senaste uppdateringarna då?Phaedrus skrev: ↑16 feb 2026 20:46
Beställde en LR AWD Stealth Gray med Helix den 23/12. Var leveransfönster "Februari" ganska länge. Fick uppdaterat leveransfönster den 21/1 till "16-31 Mars". Uppdaterade ordern själv den 23/1 för att säkerställa att jag skulle få 2026-uppdateringarna (mörkare Helix, större skärm, mörk headliner mm). Leveransfönstret kvarstår idag på 16-31 Mars.
Intressant! Om det inte betyder svarta detaljer i taket. Så var iaf bilderna på hemsidan utbytta när jag beställde. Så förutsätter att den jag har beställt är med det.Auto123 skrev: ↑17 feb 2026 22:28Så stod det tidigare också i beställningar gjorda tex förra året. Långt före svart innertak lanserades.minid skrev: ↑17 feb 2026 22:23Så står det på min också. Beställde min 30/1 och då var interiören utbytt till mörk. Det skulle jag säga att det betyder.b3tr3 skrev: ↑17 feb 2026 21:58Ok förstår. När jag tittar på ordern i appen så står det "Helsvart premiuminteriör" Kan det kanske vara svart innertak?minid skrev: ↑16 feb 2026 23:14