Fått leverans sms bokat in tid i Malmö 17 feb beställde 23 november.
dessa 2 veckor får gärna gå fort
Vilken däckdimension rekommenderar ni jag ska köpa på vinterdäcken ?till gemeni 19 fälgarna, 255 45 19?
Fått leverans sms bokat in tid i Malmö 17 feb beställde 23 november.
dessa 2 veckor får gärna gå fort
Vilken däckdimension rekommenderar ni jag ska köpa på vinterdäcken ?till gemeni 19 fälgarna, 255 45 19?
Ja, originalfälgarna är 9,5" breda och bör ha 255 mm däck.
Jag hade hoppats hitta 18" fälgar till vinterdäcken, men nu blir det nog 19 x 8,5" och 235 mm däck.
Fan jag e också rädd den kommer komma till mig
Tror d blir lite förseningar
Fattar inte varför dom ba inte skickar ut sms typ 1-2 dagar innan när bilen står hos dom
Ställer till det för folk
Tror ni att den här leveransen inkluderar dubbla glas bak?
Det skall vara alla uppdateringar på dessa.
En fråga till er som fått datum. Har ni betalat in köpeskillingen för att få datum, eller gör man det först när man får datumet?
Väntar på en ordinär vit LR utan vinterdäck men inte hört något.
En fråga till er som fått datum. Har ni betalat in köpeskillingen för att få datum, eller gör man det först när man får datumet?
Känner igen de där.. jag har fastnat på:
”Nästa steg
Vi håller på att upprätta din faktura och kommer att kontakta dig för att ordna med din slutbetalning.”
Och inget leveransdatum.. står bara uppskattat februari
Hälsn Pejvic
Jag har fått datum utan att göra slutbetalning.
/A
Då är frågan om man ska beställa 45 eller 50 profil på vinterpjucken
Utbudet är Väldigt mycket bredare med 50 samt billigare
Jag hade för avsikt att köra på 18", men ingen verkar sälja 18" fälgar till Model Y längre.
Plan B är att köpa 8,5" x 19" fälgar och 235 mm breda däck.
Blir 3.58% så det är ingen fara sålänge det är inom 5%
Tänkte kränga av och på vinterdäck på geminifälgarna tills jag sliter ut sommardäcken tror jag , sen eventuellt köra 20”
18 är inget alternativ då vi officiellt inte får köra på det här, tror dom får göra det i Norge
Då är frågan om man ska beställa 45 eller 50 profil på vinterpjucken
Utbudet är Väldigt mycket bredare med 50 samt billigare
Jag hade för avsikt att köra på 18", men ingen verkar sälja 18" fälgar till Model Y längre.
Plan B är att köpa 8,5" x 19" fälgar och 235 mm breda däck.
Köpte dessa från ABS wheels och eftermarknadsemblem jag satt på centrumlocken. 19” 9,5, kommer kränga av sommardäcken och sätta på dem på dessa fälgar sen köper jag vinterdäck och sätter dem på geminifälgarna:)
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Blir 3.58% så det är ingen fara sålänge det är inom 5%
Hur vet du att det är okej? Snabb googling hittade att tidigare var detta regeln som gällde men numera står det att det inte får påverka hastighetsmätaren: