Har du något namn på denna responsiva medarbetare på Teslas Leverans? Jag har mailat flera gånger och knappt fått något svar och då köpte jag en lagerbil som är i göteborg som ska skeppas till Stockholm... det har gått 2 veckor+ nu ...
Jag köpte en lagerbil i Göteborg för ca 2v sen och den kom fram i onsdags (eller tidigare) men de hade då glömt skicka med plåtarna, vilket sen tog dom 3 dagar till att lyckas skicka... Ringde varje dag för att kolla att de var skickade. Nästan så man skäms för att va så jobbig, men det verkar tyvärr vara det som gäller.
Har fått tid att hämta den på tisdag, återstår bara att få betala...
Emma på levererans har jag upplevt som väldigt trevlig och hjälpsam. De verkar dock jobba i motvind.
Ni som hämtat ut en ny bil den senaste veckan.
Har det stått +100 Tesla 3 bilar som väntat på att levereras?
Eller är värsta rusningen över nu?
Carinfo visar 1539 registrerade Tesla 3.
Indikerar att det lugnat ner sig lite.
Det kan väl inte finnas speciellt många bilar kvar att hämta ut eftersom det inte kommit några nya båtleveranser ännu.
10-11:e beräknas nästa skepp komma till Zeebrugge och det andra skeppet håller på och lastas nu.
Ref:
24 Juni 2019, 15:17: Pearl White SR+ Model 3 Uthämtad 4 Juni 2021, 14:40: Ultra Red SR+ Modell 3 Uthämtad! 20 Mars 2025, 15:00, Tesla såld
22 Mars 2025, 16:00, ID.7 Pro Inköpt!
Snabba ryck här, beställde 4 maj, fick VIN-nummer 13 maj. LR AWD Svart, 19" sport, svart interiör, premium, ej dragkrok.
Avundsjuk, måste jag säga, dock inte missunnsam! Kul att det går bra för någon. Beställde 22/3 LR AWD och har fortfarande varken bil eller VIN.
Säger som Robert Gustafsson "Jag ä inte bitter!"